destiny_78an
Hatar köer....
Detta är otroligt of topic
, jag vet...
Men det råder kris i vårt lag. Vår coach kan inte bestämma sig för om vi ska vara med på SM nästa helg (12-13) eller om vi ska åka till Norge på internationell turnering. Vi behöver nya spelare!!! Får vi ihop lite fler tjejer så drar vi till Norge, annars blir det SM som även är uttagning till landslaget. Dvs försvara vårt VM-guld.
Så om du (tjej) känner att du skulle vilja pröva på en ny sport så tveka inte! Kom till vår träning imorgon (torsdag) på gärdet. Vi kör 18.30-20.30. Samling vid de amerikanska fotbollsmålen (det kommer vara fler som tränar där i full utrustning, vi använder endast tandskydd). Kan ha min sporthojströja på så hittar ni iaf mig! Vanliga träningskläder och gärna dobbskor.
Det är som sagt inte särskilt lång väg för att bli uttagen till VM!
Vill du veta mer om sporten så skicka ett PM. Men det är amerikansk fotboll utan skydd. Sen kan man spela 5 manna utan kontakt, 7 manna med/utan kontakt o 8 manna med kontakt.
Hjälp oss...
, jag vet...Men det råder kris i vårt lag. Vår coach kan inte bestämma sig för om vi ska vara med på SM nästa helg (12-13) eller om vi ska åka till Norge på internationell turnering. Vi behöver nya spelare!!! Får vi ihop lite fler tjejer så drar vi till Norge, annars blir det SM som även är uttagning till landslaget. Dvs försvara vårt VM-guld.
Så om du (tjej) känner att du skulle vilja pröva på en ny sport så tveka inte! Kom till vår träning imorgon (torsdag) på gärdet. Vi kör 18.30-20.30. Samling vid de amerikanska fotbollsmålen (det kommer vara fler som tränar där i full utrustning, vi använder endast tandskydd). Kan ha min sporthojströja på så hittar ni iaf mig! Vanliga träningskläder och gärna dobbskor.
Det är som sagt inte särskilt lång väg för att bli uttagen till VM!
Vill du veta mer om sporten så skicka ett PM. Men det är amerikansk fotboll utan skydd. Sen kan man spela 5 manna utan kontakt, 7 manna med/utan kontakt o 8 manna med kontakt.
Hjälp oss...