Tjejer! Intresseanmälan minimoto 4/12

Vilket minimotorace 4/12?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
RoLLER skrev:
Fick du va mä?

Fyfan va orättvist! :mad:

Jag frågade faktiskt jag oxå! :(

Klart jag fick :)

Jag va på väg å skriva innan men jag hade för mycket respekt mot kvinnorna och gjorde inte det då...men jag va på väg å skriva...

Du har inte rätta snitsen :rofl

Last edited:
Yasha skrev:

nu ska inte fröken vara så sniken du gör dej på bild :rofl och då i olika ställningar hella tiden :rolleyes: varför tror du jag har ett gäng bilder på dej i min mobil :hihi dom måste du bara seeeee :hihi

TwinSucker skrev:
Klart jag fick :)

Jag va på väg å skriva innan men jag hade för mycket respekt mot kvinnorna och gjorde inte det då...men jag va på väg å skriva...

Du har inte rätta snitsen :rofl

nån är stygg pöjk i dag mmmm Yasha kan disiplinera dej hon :tungan :lol

Heli skrev:
Okej då :squid
får väl ta öva så man hänger på dig nästa gång, (f*n vad du körde fort) , eller inte iaf

Får jag gissa? DU VANN?

Snabbaste bruden jag sett på Sviestad och med Svampe till karl så sätter jag iaf mina pengar på dig. Hälsa karln!

RoLLER skrev:
Får jag gissa? DU VANN?

Snabbaste bruden jag sett på Sviestad och med Svampe till karl så sätter jag iaf mina pengar på dig. Hälsa karln!
Efter dagens körning så behövde nog Helis ego den där boosten! :tummenupp Heli formligen FLYYYYGER fram! :rofl
Du är snäll du RoLLER!!! :kiss

RoLLER skrev:
Får jag gissa? DU VANN?

Fram med listan så vi reder ut begreppen. Förresten, vem är detta? Bra nedlägg! Visste inte att man kunde luta hojarna sådär mycket.

Bifogat

• intejag.jpg
    intejag.jpg
    107.9 KB · Visningar: 81
Tack alla, verkligen kaninkul!! :yoparty Grattis till alla pallvinnare (speciellt Yasha) Heli förtjänar verkligen stilpoängen för kraschen! Fast vilken teknik du har Heli!! Så snygga kurvtagningar!! Försökte studera dig och Yasha :tummenupp nåväl övning ger färdighet! Ha så skoj på tivoli :banana

Yasha skrev:
Efter dagens körning så behövde nog Helis ego den där boosten! :tummenupp Heli formligen FLYYYYGER fram! :rofl
Du är snäll du RoLLER!!! :kiss

HahaHah. Hon krashade alltså? Särrpa sig Heli! Jag satte ju hela min lön på dig.

Och som vanligt har du rätt i din signatur. Det finns faktiskt ingenting som är omöjligt om man tänker efter.

RoLLER skrev:
Vart finns alla bilder?
Följ Fnuttens länkar, finns på typ sidan 6 i den här tråden (eller nå't)... :gnissla

RoLLER skrev:
HahaHah. Hon krashade alltså?
Jag har inte sagt nå't! :crash (men du har nog inga pengar kvar på kontot nu...)

RoLLER skrev:
Och som vanligt har du rätt i din signatur. Det finns faktiskt ingenting som är omöjligt om man tänker efter.
:krama

RoLLER skrev:
Får jag gissa? DU VANN?

Tack vad snäll du är, men Yasha vann!

ska försöka hänga på henne nästa gång.

//FLYING Heli

Yasha skrev:
Följ Fnuttens länkar, finns på typ sidan 6 i den här tråden (eller nå't)... :gnissla :krama

Där fanns det bilder må jag säga. Kollar nu.

Vad ni särar på benen mycket. Sitter man sådär?

RoLLER skrev:
Där fanns det bilder må jag säga. Kollar nu.

Vad ni särar på benen mycket. Sitter man sådär?

YES
och med tanke på att jag har ett redigt blåmärke mellanbenen/ljumsken insida lår, och ont sååå :rofl

Edit: <med tanke på att det var andra gången som jag sitter på en sån liten så får man ju vara glad att det gick så bra trots allt>

Last edited:
tjohoo :banana Tjejer! Fan va kul d va :D Tack för en helt underbart skitskoj dag på minisarna!! :tummenupp *kramar om er alla*

Vrålkul var ordet. Nästa gång ska jag köra fortare och undvika Jannica, så kommer det nog att gå bättre. :D Och nu hoppas jag verkligen att vi gör som vi har sagt och har en minimotokörning varannan månad. Tummis? :tummenupp

Nyheter
2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

Back