Tjejer i 08 området, vilka är ni?

Borde väl finnas lite fler tjejer runt om här, eller??

Jo men visst! Hade vart kul o följa med på tjejkörning (då man inte känner särskilt många tjejer som kör, typ ingen alls faktiskt), men efter en liten markstyrning förra helgen så får jag nog ta det till våren. :( Fast man kan ju alltid :öl :)

Edit: Känner ju supergirl såklart. Men annars ingen annan.

Last edited:
Jo men visst! Hade vart kul o följa med på tjejkörning (då man inte känner särskilt många tjejer som kör), men efter en liten markstyrning förra helgen så får jag nog ta det till våren. :( Fast man kan ju alltid :öl :)

Det tycker jag :)

Kliv över till tråden som heter nåt i stil med "tjejkörning den 8/9". I den står det både om körning på dagen & utgång på kvällen. Vi är ett gäng som kommer att förparta hos Kakan, för att sedan ut & ha skoj :yoparty Klart du ska med på det, så in & skriv upp dej vet ja :)

Jo men visst! Hade vart kul o följa med på tjejkörning (då man inte känner särskilt många tjejer som kör, typ ingen alls faktiskt), men efter en liten markstyrning förra helgen så får jag nog ta det till våren. :( Fast man kan ju alltid :öl :)

Vaddå känne ringen tjej som kör, vafan är inte jag tjej eller :mad:

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back