Stephen
Action figure sold separately
är det bara jag som ser en utmaning???betsy skrev:Ärligt talat tror jag Yasha på gokart skulle klå Lartes på hoj![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
är det bara jag som ser en utmaning???betsy skrev:Ärligt talat tror jag Yasha på gokart skulle klå Lartes på hoj![]()
Stephen skrev:är det bara jag som ser en utmaning???
Det var f-n vad många killar som känner sig manade att skriva i den här tråden då...Stephen skrev:är det bara jag som ser en utmaning???
Och tack för DEN då! Det är tur att det är NÅ'N som har förtroende för min förmåga!!!betsy skrev:Det var tankenVäntar med spänning
![]()
MUAHAHAHAHAAAA!!!Liwa1 skrev:Skvaller skvaller skvaller
Yasha har bett mig lära henne köra go-kart och har bokat 2 privatlektioner med mig på Racetown![]()
Milla skrev:Jag är ruskigt sugen på att hänga på, men i år ska det där j*vla a-kortet bli mitt så alla pengar gå dit..
Jag kan va hejjaklacksledare med pompom-tussar kanske?![]()
Macho Woman skrev:Jag svarar lika vagt som vanligt. Om jag inte ska slösa pengarna på en Norgeresa helgen före, så vill jag rejsa. Jag återkommer.
Yasha skrev:Vad ni fjollar! Det är inte ens en körlektion, Milla och över en månad kvar tills det går att köra ordentligt!![]()
Yasha skrev:Sista chansen att leka med flikkorna innan det är riktig säsong!![]()
Jodå, leker GÖR vi året runt och mer på sommaren, men när det är säsong leker vi hellre med våra älsklingar...charmis skrev:Nä nä, det kan väl ändå inte vara.... leka kan man ju göra även om det är säsongdygnet är ju så mkt längre under sommarhalvåret
![]()
Hur mkt jag än vill vinna över dig Yascha så kan jag tyvärr inte ställa upp...![]()
Yasha skrev:För övrigt tycker jag det verkar vara lite väl mycket "spöa Yasha"-inlägg här nu, hur bra tror ni att ni ÄR egentligen?!?![]()
![]()
charmis skrev:Det e nog mer så att du är så j*vla bra!!!![]()
Yasha skrev:![]()
![]()
![]()
Kul hade vi iaf!!! Ledsen för att jag var tvungen att knocka dig för att komma förbi...![]()
Milla skrev:Nu är ju inte jag den rikaste flikkan i världen, och teorin kostar ju oxå..![]()
Ska fundera lite till, men nån måste ju depåslav oxå?![]()
Dr.Bike skrev:Om jag kommer i pumps och läppstift...får jag va med då?![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |