Nej, det är det jag som är.Biturbo skrev:Jag är den perfekta pojkvännen.![]()
Men alldeles för få tjejer verkar inse det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är det jag som är.Biturbo skrev:Jag är den perfekta pojkvännen.![]()
Fast o andra sidan så vill vi killar ha tjejer som är snygga, smarta (men inte smartare än oss) och tjänar pengar (men inte mer än oss), så det är väl jämlikt!

Nursey skrev:Det är ju det! Sexigt alltså..
Bara det att vi får beard burn i ansiktet (och "på halsen"..) av att pussas..men jag kan leva med det
Stubb e sexigt ibland och babyrumpe len är sexigt ibland..its all good![]()
Emmi skrev:Jag vill ha en kille som kan få för sig mitt i natten att vi bara måste testa om man kan cykla bmx nerför en brant backe i ett grustag med förbundna ögon, som man kan sitta en hel kväll med och bara kolla sjuka extremsportfilmer (skate, cross, skydive, downhill, snowboard m.m.) och garva åt jackass, dricka sprit & käka pizza, som har schyssta polare man kan göra ovanstående med, som man kan åka på semester med 2 månader i nåt konstigt land och som man kan prata med om allt. Dessutom måste han träffa sina polare och ha massa egna dumma intressen.
Med andra ord; humor, spontanitet, seriös med jämna mellanrum, äventyrlig, partymänniska och pålitlig.
Sen är ju vältränad, lagom lång och brunhårig med helgaddade armar ett plus!
Dessutom är det ju givetvis plugpoäng om killen har röstat på mig som lucia!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1815985#post1815985

Nitrogen skrev:Han ska vara lika cynisk och bitter som jag, med rå humor.

Nursey skrev:Det är ju det! Sexigt alltså..
Bara det att vi får beard burn i ansiktet (och "på halsen"..) av att pussas..men jag kan leva med det
Stubb e sexigt ibland och babyrumpe len är sexigt ibland..its all good![]()
Säger som finnen,en kvinnas idealålder är "sug o sex"Nursey skrev:Jag säger bara för andra kvinnor..du kanske får en brödkavel i huvet annars![]()
Jag är 26..på gott o ont![]()
Jonathan skrev:Ett minus = lite äldre än mig

Kajan skrev:Underskatta inte möjligheterna i att vara lammkött!![]()
![]()
![]()

Thermal skrev:Ujeuj, sicken snorvalp. När den ungdomliga osäkerheten o frågorna börjar ta överhanden är det dags att dra fram de låga personliga påhoppen. Du befinner dig en förvirrande ålder med många frågor och alldeles för få svar. Men oroa dig inte,, du blir nog vuxen nån gång vad det lider
Edit: Alzheimers i fingrarna, de gör inte som jag vill!

Det brukar de lyckas med ändå.MagnusK skrev:Var är alternativet "Vi vill ha en kille med massa fel så vi har något att klaga på"![]()
2fast4hjo skrev:
denimblack skrev:kul att se att nån är nöjd med att vara 26... själv har jag VÄRSTA ångesten för att fylla 27, något som känns ganska oundvikligt eftersom det bara är nån månad kvar.![]()
och för att hålla oss on topic.. killlar ska vara såna som de är och inte förändra sig för min skull, för jag vill det inte egentligen, det bara verkar så först.
Nursey skrev:Det är för att ni är som ni är som vi faller för er![]()
Ni är bra som ni är![]()
![]()
Puss

Men du har ju visat här att du inte e felJonathan skrev:Jo, men tänk om man är som man är fast fel som man är då![]()

Nursey skrev:Men du har ju visat här att du inte e fel![]()
![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen