Tjejer: Alpine Stars Jacka

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Har hittat en jacka som jag fallit pladask för, men den finns bara uppe i Nord Irland så jag tänkte kolla här först om någon av tjejerna här har erfarenhet av Alpine Stars och hur deras tjejstorlekar är...innan jag åker dit upp menar jag. Är de stora eller små i storlekarna? Över bysten och så :tuttar
Tack på förhand :)

Nursey skrev:
Har hittat en jacka som jag fallit pladask för, men den finns bara uppe i Nord Irland så jag tänkte kolla här först om någon av tjejerna här har erfarenhet av Alpine Stars och hur deras tjejstorlekar är...innan jag åker dit upp menar jag. Är de stora eller små i storlekarna? Över bysten och så :tuttar
Tack på förhand :)

Skinn eller textil?

Nursey skrev:
Skinn :)

Fan också..jag är ju..utrustad :tuttar om man säger så..kanske får kolla på andra märken då :(

Är det bara en dammodell så ska det nog fungera.
Kollat på alpinestars.com ?

Nursey skrev:
Skinn :)
Fan också..jag är ju..utrustad :tuttar om man säger så..kanske får kolla på andra märken då :(

En skinnskräddare kan kanske fixa en "extended version"? Brukar inte vara alltför svindyrt här i Svedala iaf.

När jag testade Dainese & Alpinstars ställ, då upplevde jag Alpin... som rymligare. Men, stl kan ju naturligtvis skilja sej på olika modeller av samma märke.

Har oxå en a-starsjacka gick up en strl mot normalt sitter tajt på axlar o armar

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda