tjejen otrogen ??

Hur fick du reda på att exet var där nere?
Hur vet du att hon har skött sig?
Vad sa hon om hålet i väggen?
Gott att det bara var ett missförstånd, men hur vet du att det bara var ett missförstånd?

För att citera Eminem :D

Between you and I,
Not a jealous man, but females lie,
But I guess that's just what sluts do,
How could it ever be just us two?
Never loved you enough to trust you,
We just met and I just fucked you.

Alltsa, tjejen var pa ridlager, exet var dar? PA RIDLAGRET!?
Tror du hon gar o hanglar med en snubbe som gillar tjejiga hastar, nar hon har en biker hemma!?:confused: :va

Tvärtom tror jag, vad skulle "HAN" exet där nere o göra , han gillar väl knappast hästar??!!! Sa hon innan hon åkte att exet skulle med?? Gjorde hon inte det, så tror i alla fall jag hur det ligger till:rolleyes:

Hur som, kan hon inte hålla fladderläpparna stängda i rätt läge så finns det tusen o åter tusen där ute som väntar på en trevlig snäll hojåkare!

Låter som trådskaparen borde söka hjälp för sin svartsjuka.
Det kommer att bli ohållbart det dära annars.

Tvärtom tror jag, vad skulle "HAN" exet där nere o göra , han gillar väl knappast hästar??!!! Sa hon innan hon åkte att exet skulle med?? Gjorde hon inte det, så tror i alla fall jag hur det ligger till:rolleyes:

Hur som, kan hon inte hålla fladderläpparna stängda i rätt läge så finns det tusen o åter tusen där ute som väntar på en trevlig snäll hojåkare!

:rolleyes: exet var HOVSLAGARE alltså den man har för att fixa till fötterna på hästarna. Kostar 900:- per gång och ska göras var 6-8 v :näsblod

Hmmm :D inte konstigt att hon ville vara vänlig och kompis med exet för att slippa betala så mycket.

Dessutom så är det SM i hovslageri hela veckan så att exet var där är jag inte förvånad över :)

Alla som håller på med hästar vallfärdar till Falsterbo Horse Show så det skulle vara konstigt om man inte sprang på en massa som man känner sedan innan :)

Sån där svartsjuka kommer leda till problem både för dig och tjejen, jag förstår att man blir förbannad om man kommer på dom i sänghalmen så det inte finns några tvivel.
Men tro så mycket på rykten och hörsägen att du blir så förbannad innan du hunnit höra tjejens version är ju helt tokigt. Du anklagar ju en uppenbarligen oskyldig människa, jag skulle aldrig vara tillsammans med en tjej som var så svartsjuk.

Du har ju inget att vinna på att bli så svartsjuk innan du vet vad som händer, klart hon blir stött om hon får reda på det. Litar du inte på din tjej?

:rolleyes: exet var HOVSLAGARE alltså den man har för att fixa till fötterna på hästarna. Kostar 900:- per gång och ska göras var 6-8 v :näsblod

Hmmm :D inte konstigt att hon ville vara vänlig och kompis med exet för att slippa betala så mycket.

Dessutom så är det SM i hovslageri hela veckan så att exet var där är jag inte förvånad över :)

Alla som håller på med hästar vallfärdar till Falsterbo Horse Show så det skulle vara konstigt om man inte sprang på en massa som man känner sedan innan :)

OK då:)

Whärsta moppufuckoposen ju! (Vill inte verka dryg men mopedkillarna här i stan åker med hjälmarna sådär)

för att förtydliga så har jag ej hjälmen så när jag kör...:rolleyes:

Bäst att byta min bild så inte även det ska behöva analyseras.:tungan

För den delen så ska man nog inte säga så mkt när man har blått ljus i hjälmen...:D

Last edited:
när jag skrev en stor rapport i slutet av gymnasiet så krachade min dator helt utan förvarning - och som grädde på moset så var detta sista kvällen innan inlämning, runt midnatt.
riktigt arg och orolig så startar jag upp datorn igen, och väl igång igen så finns dokumentet endast som dold fil... öppnar det och istället för ca 15 sidor rapport som jag skrivit så är det typ 200 sidor utav helt ologiskt siffer, bokstav och symbol-kombination.
då vart man mäktigt förbannad - så runt 01.00 på natten drog jag på mig mc-kläderna och sadlade upp på min (dåvarande hoj) XT600 och red ut i natten - aldrig varit så skönt att bara glida runt på hojen - vart inte hemma igen förens 04.00 tror jag :)
(en sommar för länge sedan (2003-2004?), då det inte regnade för jämnan och det blåste varmt (15-20+) t.o.m. natten, något denna sommarens dagar inte ens verkar klara av...)

Slå hål i en vägg? Fy fan så patetiskt. Sök hjälp eller skaffa en diagnos innan du gör dig olycklig.

Alla vet ju hur lätt det är att få "doppa hos gamla ex, man har ju redan varit "där", tror du hon skulle tala om för dig att hon är ny kn...ad, tror inte det, ett skott i råttan för gamal vänskap skull.

Jag tror han fick "banka bävern" hos :tuttar

Ärligt är detta något som man ska ventilera på ett MC-forum:va,
hur bra du en kör när du är sotis.

fittdjuren är alla slynor.
Stämmer bra det,,,

Polarens (ex)flickvän åkte till Alanya med sina väninnor. Han var inte speciellt glad över detta och ville inte alls att hon skulle åka med tanke på vad som händer där nere. Hon lovar på sina bara knän att inget kommer att hända utan de ska bara sola och att hon ALDRIG skulle vara otrogen bla bla bla.

Hon kommer hem och berättar vad de hade gjort på resan, att ingenting hade hänt, att det var så jobbigt med alla äckel som stötte på henne osv. Ger kompisen riktigt dåligt samvete för att han hade varit så kontrollerande och svartsjuk.

En vecka senare har hon smittat ner honom med gonnoré, det visade sig att hon knullat runt som fan därnere. Redan första kvällen börjades det, så mycket var de orden om trohet värda.

Brudar är svin, kul att det gick bra att köra förresten.

Skapligt, vaffan hetsar du upp dig för? är hon värd det så gör hon inget dumt, men gör hon något dumt så vet du ju att hon inte är rätt och behöver inte slösa mer tid där. win win situation.

Back