Tjejen med riktigt bra självförtroende!

Men hon är ju för fan ett tecken på att det finns unga och företagsamma tjejer helt enkelt! Skaffa tuttar för ca 30 000:- (några tusen till om det är ordentligt gjort) och sen tjänar hon in en massa på att bara löka. Kolla alla bimbos som är så "blåsta" i FHM, SLITZ mfl, de flesta av de återkommande tjejerna tjänar bra med deg på att inte göra ett skit.
Det är orättvist, så kan inte vi killar göra :(

2864280 Fast är dom hennes bara för att hon har betalt för dom?
Det hade varit bättre om hon hade tyckt att dom var OK från början.
ja tror inte det är den underliggande tanken i vilket fall.....
Hon vill bara ha uppmärksamheten "ååhhh, kolla vad jag har köpt, visst är dom fina"
Man kan ju alltid hoppas att låten är skriven med ironi. jag tror dock att det är ett litet svagt försök att visa att hon inte är så dum som alla tror att brsudar med sillisar är... om man lysnar på texten stundtals, men jag vet inte. ja tycker bara hon får dem att verka ännu dummare rent gennerelt.....

2865078 Men hon är ju för fan ett tecken på att det finns unga och företagsamma tjejer helt enkelt! Skaffa tuttar för ca 30 000:- (några tusen till om det är ordentligt gjort) och sen tjänar hon in en massa på att bara löka. Kolla alla bimbos som är så "blåsta" i FHM, SLITZ mfl, de flesta av de återkommande tjejerna tjänar bra med deg på att inte göra ett skit.
Det är orättvist, så kan inte vi killar göra :(
Är det kul att "inte göra ett skit" det funkar säkert för dom, men ja hade klättrat på väggarna....

modevärlden är nog inget för mig :)

Last edited:
2 handtrallor senare så kan jag hålla med om att hennes pattar är ok:tummenupp

Drar tankarna till American Psycho när Reese Witherspoon säger:

"So honey, what do you want for christmas, and DON´T say breast implants" :D

Hade varit kul om den här tjejen som sjunger i den här videon gjort det som en kul grej men egentligen är utbildad mattematiker, forskar med nanoteknik och doktorerat i partikelfysik, va det nu är? :)

Hmmm...kan inte ärligt säga att henne boobs e ok eller inte. Man får ju inte se dem Jag menar, till och med äldre dams mjölkpåsar:zpy kan se okej ut om man trycker upp dem lite. Jag vill se bevis:tuttar

Wow.. Vad Pamela Anderson av henne med taggtrådstatueringen..

Det bästa av skandinavien kombinerat med det sämsta från USA.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph