Tjejen med riktigt bra självförtroende!

Trots att jag är tjej, så måste jag nästan hålla med :D

Alla tjejer borde tycka att deras boobs är ok :yoparty

Fast är dom hennes bara för att hon har betalt för dom?
Det hade varit bättre om hon hade tyckt att dom var OK från början.

Fast är dom hennes bara för att hon har betalt för dom?
Det hade varit bättre om hon hade tyckt att dom var OK från början.

Nej det sa jag väl ändå egentligen inte, du får väl se videon med en nypa salt.
Hela hon är ju rätt skoj, är med i norska manshow och alltihop är ju lite ironiskt.

Oavsett om man har fejk eller äkta tuttar, så borde man ju vara stolt.
Men det är ju tyvärr långt ifrån alla som är det..

Känner ett otroligt behov av att ställa frågan varför.

För att det är tragiskt att folk inte tycker att dom duger som dom är.
Dessutom skickar den videon dom signalerna vidare, att bara man blåser upp tuttarna ett par storlekar så blir livet glättigt och bra.

Jag vet inte om du har någon tonårsdotter, det har jag, lyckligtvis är hon väldigt nöjd med sin kropp, men många av hennes kompisar är inte det och bantar, klagar över sina (i deras tycke) för små bröst, för stora rumpa eller något annat dom är missnöjda med, eftersom normen är gigantiska ballonger framtill, getingsmal midja och rumpan vetefan vad som föreskrivs?

Att tjejen framställer sej som ett objekt..?
Nej då, jag kan verkligen se det rent "artistiska" med videon... :tuttar

Ojj, skulle egentligen vara så här: :confused:

Last edited:
Dessutom skickar den videon dom signalerna vidare, att bara man blåser upp tuttarna ett par storlekar så blir livet glättigt och bra.

Jag vet inte om du har någon tonårsdotter, det har jag, lyckligtvis är hon väldigt nöjd med sin kropp, men många av hennes kompisar är inte det och bantar, klagar över sina (i deras tycke) för små bröst, för stora rumpa eller något annat dom är missnöjda med, eftersom normen är gigantiska ballonger framtill, getingsmal midja och rumpan vetefan vad som föreskrivs?

Nope, ingen barn. Och det du skriver låter vettigt å bra. Men jag undrar om inte saken du gjorde, när du skrev att du tyckte det hade varit bättre om hon hade gillat sina bröst innan förstoringen, också bidrar till tonårstjejers taskiga självförtroende. Ta det inte personligt, jag har ingen aning om vad du säger och inte säger om saken förutom i just det här fallet. Men det jag vill försöka få fram är att ju mer man reagerar på faketuttar och gör det till en grej, desto mer funderar unga tjejer på det. Säger man något i stil med att "hon har ändå bara köpt sina tuttar, du är perfekt som du är" skickar det väl ändå en signal mellan raderna att det är snyggt/sexig/fint/vackert med stora tuttar? Alternativt "att du är fin trots dina små bröst"?

Som sagt, absolut inget påhopp på dig. Jag bollar bara lite ideér jag fick, vet inte ens om jag tror på det jag skrev själv.

Jisses att det skulle bli värsta diskussionen hurvida man ska rata tjejer med silikonbröst eller inte..

Visst, det ser inte alltid bra ut, men det gör å andra sidan inte för mycket smink, för långa naglar eller löshår heller så..

Det finns förmodligen en anledning till att en del väljer att köpa sina bröst.

Men, videon gjorde ju hon i ett ironiskt syfte (iaf enligt ryktesvägen)
och det är iaf så jag ser den - med ironi.

Men allt beror ju på hur pass mycket humor man har.. :rolleyes:

Man tager vad man haver. Har man inget alls så skaffar man sig det.
Hon gör så gott hon kan under givna förutsättningar.

någon borde kanske berätta för dem att de försvinner om man svälter sig själv :gnissla

Jisses att det skulle bli värsta diskussionen hurvida man ska rata tjejer med silikonbröst eller inte..

Visst, det ser inte alltid bra ut, men det gör å andra sidan inte för mycket smink, för långa naglar eller löshår heller så..

Det finns förmodligen en anledning till att en del väljer att köpa sina bröst.

Men, videon gjorde ju hon i ett ironiskt syfte (iaf enligt ryktesvägen)
och det är iaf så jag ser den - med ironi.

Men allt beror ju på hur pass mycket humor man har.. :rolleyes:

faaaan också, sista gången jag spelar vuxen iaf. :gnissla :pangihuve

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka