Tjejen gör mig galen !!!

Tunga beslut att ta, speciellt om man har barn tillsammans, men om man inte får tid till sina hobbies så orkar man inte i längden, visst komprimissa går bra till en viss gräns, men till sist så är man bara allmänt irriterad på varandra och då bör man tänka igenom hur man vill ha det, jag bor själv nu och är sams med exet och barnen är glada att det funkar bra nu, dessutom har dom nu 2 ställen att bo på och det tycker dom är spännande.

Men du bestämmer själv vad du vill göra av ditt liv :tummenupp

Beror på... Det är svårt då man inte vet alla fakta. En del tjejer tycker att 30 min i veckan är för mycket medan andra tycker det är ok med en timma om dagen.

Om nu din tjej tillhör dom som tycker 30 min i veckan är för mycket misstänker jag att det egentligen inte är hojen det handlar om.

Kan ju vara värt att ta upp det här med henne innan du dumpar henne. Ni får väl ställa upp lite för varann om ni tycker att ni har något som inte är värt att bara kastas iväg.

Hon kanske känner sig bortglömd och om du nu tillbringar hälften av tiden med din hoj och den andra hälften halvsovandes med henne... Du kanske inte bör ligga på minus innan du gräver ner dig i garaget

He he undra utifall jag är lyckligt lottad. Så här på vintern skiter jag i det mesta, tanten får bestämma bäst hon vill. Shopa hit julklappar dit mm mm. Sommaren då är det min tur (vinden har vänt), då åker man hoj så mycket man kan så ofta man hinner. Då är det hinner mot jobb inte mot sambo.

Och så där fortsätter det varje år varje sommar. Nu är det ju inte att vi inte träffas, hojen behöver ju service och tvätt så lite är man hemma.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden