Tjejen festar och jag hatar när hon gör det!

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
-
-------- Ta Bort --------

--------------------------

Last edited:
Seriöst borde du se över dig själv och inte din flickvän.
Hur skulle du reagera om hon försökte förbjuda dig till något?

Antingen så slutar du att tjata på henne eller så sticker hon....
Berätta för henne hur du känner, men du måste veta att kompisar är viktigt oxå. Att ha ett liv utan sin partner ibland....

Ni kan ju gå ut tillsammans. :tummenupp

Är väl bara att acceptera det.. Men det går ju att prata om det.

Själv utgår jag ändå från att tjejen förr eller senare är otrogen, vare sig det är fest eller inte. :tungan

Seriöst!! Det är du som har problem inte hon. Häng med ut, eller lita på att hon inte strular. Vad är nästa steg? "Du, jag tycker att du ska ha burka, jag gillar inte att andra män tittar på dig" eller vad? Skärp dig eller flytta till något ställe där de tänker som du..
Hoppas du inte tar illa upp men det är den bistra saningen. Skärp dig! Tänk om hon skulle förbjuda dig att köra hoj "Jag blir så orolig så jag förbjuder dig". Vad skulle du göra? Lev och låt leva!!!

Byt tjej om ni har olika riktningar här i livet, finns säkert någon annan trevlig och söt Pingstvän som e singel för tillfället :tummenupp

Såg inte inlägget men det låter som du vill hänga en tillträde förbjudet privat egendom skylt på henne och det slutar aldrig bra.

Hahaha, är det inte fantastiskt att tråden fortfarande finns vid liv, när t.o.m. ämnet är borttaget?

Snacka om att diskutera för diskussionens skull.
Bäst är dom som försöker svara på första inlägget, som inte längre existerar. :tummenupp

War-psycho skrev:
Hahaha, är det inte fantastiskt att tråden fortfarande finns vid liv, när t.o.m. ämnet är borttaget?

Snacka om att diskutera för diskussionens skull.
Bäst är dom som försöker svara på första inlägget, som inte längre existerar. :tummenupp
Klart att den kommer att vara kvar efter det man läser. Jag är jävligt nyfiken på hade More skrev. Men jag kan också pussla ihop och tänka vad det var han skrev efter alla svar. Mer kommer jag nog inte behöva att skriva :)

Var singel och lev livet lite till :tuttar

Påminner lite om tråden där en kille skrev att han gjort bort sig på 9 sidor men det framkom aldrig va han gjort.. :fatta!

Tänk igenom din situation nu,antagligen så väljer ni olika vägar allt för ofta och det tär på förhållandet.
Helt uppriktigt tycker jag att du avslutar den relation du befinner dig i nu och beger dig in i sökandets värld :tummenupp

http://www.7ehimlen.se/

Jag o tjejen gör vad vi vill när vi vill! Resa, krogen, poolare! Funkar hur bra som helst.......( 9år i januari :hihi )

Hålla på att bevaka varandra funkar aldrig.......Det är ju som att leva i ett häkte dygnet runt :3freak

PS; sånt här går över med tiden, typiskt 20års problem!! :va

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back