Tjejdag på Ring Knutstorp den 21 juni!

Sportbikebabe

Hojlös, ny kommer 2012.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gsx-r 750 K8, såld
Är du tjej och gillar att köra hoj?
Vill du lära dig bli en bättre förare samtidigt som du har en attans kul dag tillsammans med andra tjejer?
Sätt då en röd markering i kalendern för Tjejdagen den 21 juni på Ring Knutstorp.

Oavsett om du kört på bana tidigare eller inte så är du välkommen, vi har olika hastighetsgrupper uppdelade efter erfarenhet. Och självklart kvinnliga instruktörer =)

Du bokar dig på SMCs hemsida (www.svmc.se och klicka på ”School” högst upp på sidan) för Tjejdagen den 21 juni på Ring Knutstorp.

Om du har några frågor så skicka pm till mig, -nemesis- eller Åsa.

Hoppas vi ses där!

/Marie

Ja, nu är det "bara" veckor kvar till Tjejdagen. Kommer att bli grymt kul. Jag har beställt vackert väder hos Pohlman. :tummenupp
Honda, Triumph Center och KTM kommer att finnas på plats, så supermånga olika hojar att testa på banan. Kommer detta bli skoj eller superskoj?!?!?! :)

I'll be there!
Kommer bli grymt kul :tummenupp
Tack för i helgen Helena och superkul att du kommer ned till Tjejdagen :krama

Last edited:
Ja, nu är det "bara" veckor kvar till Tjejdagen. Kommer att bli grymt kul. Jag har beställt vackert väder hos Pohlman. :tummenupp
Honda, Triumph Center och KTM kommer att finnas på plats, så supermånga olika hojar att testa på banan. Kommer detta bli skoj eller superskoj?!?!?! :)

Jag ska ta chansen att prova VFR´n med automatlåda! :D

Ohh yes, kommer att bli superskoj!! :tummenupp

/Marie

Nu är det bara 14 platser kvar!

Tveka inte, utan anmäl dig om du har funderat på det.

Det enda som kan hända är att du får mersmak och vill köra mer. :tummenupp

/Marie

Anmäler jag mig så regnar det bergis............

Skulle det regna så får vi se det positivt... vi lär oss köra avslappnat och med mjuk gas. :)

Hoppas vi ses den 21:e! :tummenupp

/Marie

Jo, men jag körde en Knix på Lockarp i fjol på blöt bana och nu den 30 april i Knutstorp på blöt bana - jag är för osäker på underlaget för att kunna köra avslappnat då...... Det hade varit trevligt att kunna köra och verkligen litat på hojen.....

Jo, men jag körde en Knix på Lockarp i fjol på blöt bana och nu den 30 april i Knutstorp på blöt bana - jag är för osäker på underlaget för att kunna köra avslappnat då...... Det hade varit trevligt att kunna köra och verkligen litat på hojen.....

Förstår hur du menar, man kör inte så ofta i regn därför kan man ju inte heller bli bättre på det.

Plus att det är roligare att prova hojar när solen skiner. Kan bli intressant när man provkör en annan hoj om det är blött.. o få till mjuk gas.. :gnissla

/Marie

Enligt smhi ska det bli fint :)
Så jävlar i det om det börjar regna!! Då får dom på moppo :smasha

Bifogat

• kåhgeröd1.jpg
    kåhgeröd1.jpg
    38.8 KB · Visningar: 38
  • bkk1.jpg
    bkk1.jpg
    27.6 KB · Visningar: 34
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul