Tjejdag gelleråsen 080801

Tack till ALLA goa tjejer,som gjorde denna dagen till en riktigt rolig dag.:tummenupp

Och ett jättetack till er instruktörer,som faktiskt gjort ett hästjobb.....med att få oss att både trivas ,ha roligt och att lära oss något.

Jag är iaf helnöjd....dock oxå helslut i både kroppen o knoppen :rolleyes: .....men det va det värt...varenda sekund :yoparty

//Lillan

Ja, det var verkligen en kalasdag! Definitivt inte sista gången :)

Tack alla som gjorde dagen riktigt kul...
Väldigt lärorikt och kul... :)
O bra väder hade vi...
Till skillnad från resten av helgen... *morrar*

Javisst var det en fantastisk dag:), bra körning och fint väder!

Jag hamnade lite i fel grupp från början men så fort det upptäcktes så ordnade instruktörerna så att jag fick en plats i en grupp där jag hade bästa förutsättningarna för att nå mina mål med dagen. När jag kom till den nya gruppen möttes jag av glada tjejer som välkomnade mig direkt och vi hade kanonkul resten av dagen!

Alla instruktörer som jag mötte under fredagen, och även under helgen, var fantastiska! Instruktören i min grupp som hade hand om mig hade en bra blick för vari mina utmaningar låg och kunde på ett bra sätt bemöta mig och mina mål och guida mig fram hela dagen med mycket goda resultat. Tack Micke!!! :yoparty

Definitivt inte sista gången jag åker på en tjejkurs i SMCs regi!!!

Javisst var det en fantastisk dag:), bra körning och fint väder!

Jag hamnade lite i fel grupp från början men så fort det upptäcktes så ordnade instruktörerna så att jag fick en plats i en grupp där jag hade bästa förutsättningarna för att nå mina mål med dagen. När jag kom till den nya gruppen möttes jag av glada tjejer som välkomnade mig direkt och vi hade kanonkul resten av dagen!

Alla instruktörer som jag mötte under fredagen, och även under helgen, var fantastiska! Instruktören i min grupp som hade hand om mig hade en bra blick för vari mina utmaningar låg och kunde på ett bra sätt bemöta mig och mina mål och guida mig fram hela dagen med mycket goda resultat. Tack Micke!!! :yoparty

Definitivt inte sista gången jag åker på en tjejkurs i SMCs regi!!!

Ja det var en härlig dag och den enda riktigt fina dagen, vädermässigt, på hela veckan! Tack alla som gjorde dagen så kul :-)

Ses nästa år!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!