Tjej trubbel igen !!!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
zeo skrev:
Det vill alla tjejer.......

Prova först att skicka henne 2 dussin långskaftade rosor á 30kr st. Sätt i ett kort med texten "Du är det finaste jag vet".
Funkar inte det, då är du rökt.

Eller...

Hala fram sädeskanonen å hojta att hon ska ha nån jävla k*k så får hon fan börja laga mat och städa i mellan åt också..
 

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
zeo skrev:
Det vill alla tjejer.......

Prova först att skicka henne 2 dussin långskaftade rosor á 30kr st. Sätt i ett kort med texten "Du är det finaste jag vet".
Funkar inte det, då är du rökt.

:hihi :hihi
 

NakenBandit

Mot dumheten kämpar gudarna förgäves...
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Östersund
Hoj
TL1000S -97, Bandit 600 N -97 o XS 650 SE -81
Biturbo skrev:
Eller...

Hala fram sädeskanonen å hojta att hon ska ha nån jävla k*k så får hon fan börja laga mat och städa i mellan åt också..



:rofl :rofl :rofl
Fan vad skönt att få bryta av tentastressen med ett rejält asgarv!!!

Sambon tittade lite underligt på mig :3freak
 

Tobbe81

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2005
Ort
på 80 m2
Hoj
Yamaha YZF 600 R Thundercat
Biturbo skrev:
Eller...

Hala fram sädeskanonen å hojta att hon ska ha nån jävla k*k så får hon fan börja laga mat och städa i mellan åt också..


hahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaa :rofl , den lättade upp min dag, rejääääält :lol . BÖR TESTAS nångång :tungan
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Det är inte bara för mig det går åt h-vete med tjejer.

Har kommit fram till att tjejer måste vara det dummaste däggdjuret, fast vi kanske är ännu dummare som springer efter dom.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Stefanp skrev:
Det är inte bara för mig det går åt h-vete med tjejer.

Har kommit fram till att tjejer måste vara det dummaste däggdjuret, fast vi kanske är ännu dummare som springer efter dom.
Det vore grymt bra att vara bög :fakta
Om dagen kommer när jag börjar känna homosexuella tendenser så ska jag go with the flow, vore ju svinbra. Bara sitta å lyssna på musik, spela tvspel, se på film, köra hoj och böga upp varandra då och då. Jag menar om man bara gillar bögningen så vore det ju perfekt.
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
honkiie skrev:
Det vore grymt bra att vara bög :fakta
Om dagen kommer när jag börjar känna homosexuella tendenser så ska jag go with the flow, vore ju svinbra. Bara sitta å lyssna på musik, spela tvspel, se på film, köra hoj och böga upp varandra då och då. Jag menar om man bara gillar bögningen så vore det ju perfekt.


Nu känner inte jag många bögar, men något säger mig att bögar inte sitter o spelar tvspel, ser på film (actionrullar I presume?) och kör sporthoj.

De sitter o tittar tillsammans i inredningstidningar och tjuter "namän guuud" till varandra när de ser ngt i rosa. Sen bögar de på varandra efter förspelet (när de städar tillsammans).
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Zee skrev:
Nu känner inte jag många bögar, men något säger mig att bögar inte sitter o spelar tvspel, ser på film (actionrullar I presume?) och kör sporthoj.


Elaking. Nu har du förstört min dag, jag som precis planerat att bli bög bara för att kunna lira xbox och köra hoj hela dagarna. Det där med bögeriet skippar jag, känner inte för att få en 25+ upp i erektum, inte heller en 12cm.


Men måste man som bög snacka inredningsdetaljer och ropa "meeen guuuud va gulligt" "En sån måste jag bara ha".

Nä det sket det sig, jag lever kvar med min tjej och behåller min sexuella läggning.
 

Berrkan

Alltid är nått paj
Gick med
23 Jan 2005
Ort
Lycksele
Hoj
Aprilia Falco
honkiie skrev:
Det vore grymt bra att vara bög :fakta
Om dagen kommer när jag börjar känna homosexuella tendenser så ska jag go with the flow, vore ju svinbra. Bara sitta å lyssna på musik, spela tvspel, se på film, köra hoj och böga upp varandra då och då. Jag menar om man bara gillar bögningen så vore det ju perfekt.

Hahaha :tummenupp
 

Tobbe81

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2005
Ort
på 80 m2
Hoj
Yamaha YZF 600 R Thundercat
UrbanTiger skrev:
Skippa bruden. Det var bara din kropp hon ville ha. Och för det tredje verkar hon lite konstig :va

Klart hon var, man e ju som värsta köttbiten för dem :jisses !!
Kan även hålla med om det tredje, men hon var faktiskt trevlig och goo :krama... men verkar att ha ett sjuhelsikes humör :fatta!
Skönt att höra att det inte e bara jag som har trubbel med :tuttar :4skrika
Men nu tror jag nog hon får vaa, klarar inte av när det inte går att prata om saken heller :huvet , nästa på tur :4skrika !!
 

Chrille D

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Yamaha TDM 900 -05
Biturbo skrev:
Eller...

Hala fram sädeskanonen å hojta att hon ska ha nån jävla k*k så får hon fan börja laga mat och städa i mellan åt också..

HAHAHAHAHAHA, :rofl :rofl Jag är härinne för sällan nu för tiden, det är bara här på sporthoj och i "uti vår hage" som man kan få ett sånt spontanbryt så grannarna undrar vad det är frågan om och då bor jag i villa :hihi
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Nitrogen skrev:
HAHAHAHAHHAHAHAH syftar du på mig och "hon-som-inte-får-nämnas-vid-namn"? :tungan

Jag syftar på att alla kvinnor oavsett kön, ålder, arttillhörighet, bildning och vistelseland är svåra för att inte säga omöjliga att förstå sig på och komma överens med.. Så till den milda grad att de inte ens kommer överens med sig själva! :mattias

Det är inte för intet fittstimm och hönsgård är uttryck som både finns och framförallt stämmer väldigt bra... :fakta
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top