Tjej trubbel igen !!!

Tobbe81

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF 600 R Thundercat
Hjälp&synpunkter önskas. Har träffat en tjej ca en månad och känlorna har blivit starkare hela tiden :kär , tills....vi skulle träffas förra fredan, fick sms på torsdag eftermiddag, hon blev tvungen att jobba istället :va , jag spårade ur :kocko , frågade när f..n vi skulle hinna träffas, hon blev SKITSUR på mej över det :(...& säger att hon behöver hitta sig själv först(typiskt brudar)Nu tror jag alla chanser är sumpade för mej, pga jävla sms :död ... Ska jag låta nån dag till gå och sen ringa henne och försöka få det upprett?? eller ska jag skita i alltihop och försöka glömma det?? Grejen är den att jag har varit tänd på henne en väääldigt lång tid, träffades för ca 4 år sen via mitt X och träffades av en slump nyligen.

Tobbe81 skrev:
Hjälp&synpunkter önskas. Har träffat en tjej ca en månad och känlorna har blivit starkare hela tiden :kär , tills....vi skulle träffas förra fredan, fick sms på torsdag eftermiddag, hon blev tvungen att jobba istället :va , jag spårade ur :kocko , frågade när f..n vi skulle hinna träffas, hon blev SKITSUR på mej över det :(...& säger att hon behöver hitta sig själv först(typiskt brudar)Nu tror jag alla chanser är sumpade för mej, pga jävla sms :död ... Ska jag låta nån dag till gå och sen ringa henne och försöka få det upprett?? eller ska jag skita i alltihop och försöka glömma det?? Grejen är den att jag har varit tänd på henne en väääldigt lång tid, träffades för ca 4 år sen via mitt X och träffades av en slump nyligen.

Grabben, du måste lära dig att lägga band på dig själv. Är det något tjejer hatar så är det att känna sig pressade. Ge henne tid, jag lovar att hon kommer uppskatta det.
Ring upp henne redan nu och be om ursäkt, och skyll ditt utbrott på att du saknade henne så otroligt mycket, och därför blev ledsen över att hon inte skulle hinna träffa dig.
Be om en andra chans, fråga om du får gottgöra henne med en middag etc.

Lycka till!

Ett säkert sätt att jaga bort henne på är att bli förbannad när hon vill/måste göra andra saker än att träffa dig..

Vi behöver alla ha vårt eget utrymme och egna liv..

Hade en tjej sagt att hon behöver hitta sig själv hade jag låtit det vara, eller bara varit kompis med henne och se efter som vad det skulle leda till.

Oj missar en date pga jobb och man blir sur?
Ge henne lite distans och låt henne och du känna om det verkligen är det här ni vill. Det är snart dax att börja polera hojen och göra den vinterfin, kanske en service och lite extra tillbehör ska fixas.
Du ser hela kvällarna är nu fulla med jobb. Det börjar även bli dax att lämna en tanke åt båten, nu är det nog bara två månader kvar i plurret. Har du fixat allt med det?

Du ser du har ju knappt tid med att ränna runt fruntimmer.

Nitrogen skrev:
Är det något tjejer hatar så är det att känna sig pressade.

Trodde det var ännu vanligare bland grabbar... Har mååååånga kompisar som dumpat tjejer så fort tjejerna påpekat att de vill ses lite mer..

Antar att det är väldigt vanligt bland både killar och tjejer...

Och till trådstartaren..
Du får väl ringa henne och be om ursäkt för ditt lilla utbrott. Säg att du förstår henne och att det får ta den tid det tar men att du hellre vill att hon är ärlig och säger till om hon inte känner tillärckligt.

Det är väl ganska självklart att känslorna växer fram olika snabbt och då kan det vara pressande att bli "tvingad" att ses oftare än man själv vill om man är den som inte fastnat lika ordentligt....

Svanen skrev:
Under tiden kan du putsa hojen eller masturbera.
Hmm jag trodde det var samma sak? :va

Säger som de andra, ta det lugnt. Kan kännas tungt ibland men annars riskerar du att bränna det.
Svårast brukar vara att veta när man ska ta det lungt och när man ska vara på men det kommer nog.
Lycka till :)

Säger en tjej att hon vill hitta sej själv så antingen vill hon inte ha dej lr så är hon lebb, GRATTIS, NU BÖRJAR DITT RIKTIGA LIV, uteliv på krogen, med polarna, med hojen: ):):):)

Hon vill hitta sig själv säger du?

Bjud in henne till din lägenhet så att ni kan söka efter henne tillsammans i din säng. Är hon trött efter att ha jobbat kan hon vila medan du letar. :hihi

Tycker helt klart att du skall skippa SMS som kommunikation DIREKT. Speciellt om det e nagot problem som du vill losa. SMS kan vara bra som flirtgrej och en massa andra situationer.
Men nar det kommer till kritan sa uppskattas det nog mer att ringa upp tjejen och fraga kan ni traffas. Jag tycker inte att ni skall ta det per telefon. Du lar se ratt snabbt nar ni talar om saken om det ar sa att hon inte kanner samma sak eller om det var sa att hon verkligen inte hade tid den dagen.

Forklara hur du kanner, hon kanske blir jatteglad. Hur som helst sa lar ni sitta ner o prata, eftersom det stor dig att inte veta. Det basta man kan gora ar att vara arlig men om hon kanner sig pressad sa far du respektera det, aven om det e skitjobbigt. Hoppas det gar bra. Kram

red_ninja skrev:
Säger en tjej att hon vill hitta sej själv så antingen vill hon inte ha dej lr så är hon lebb, GRATTIS, NU BÖRJAR DITT RIKTIGA LIV, uteliv på krogen, med polarna, med hojen: ):):):)

Instämmer fan helt...

Uttrycket, måste hitta mig själv anser jag vara en ursäkt/bortförklaring som utnyttjas för fullt.. Dom är fega

Tobbe81 skrev:

Har hon en "vikmobil" (sån man viker upp när man ska snacka)?

Skit i henne om hon har det eftersom hon är en fjortis...

Enligt en helt ovetenskaplig studie av mig och min vän andreas så har 90% av brudarna som är fjortisar (ingen ålder, utan ett beteende) en vikmobil!
Det finns numera tom. ett uttryck som heter "vikmobilstyle" om nån beter sig som en fjortis..

Man tackar för all respons och tips :tummenupp !
Ringde henne i söndags, men men, hon var för feg för att svara antar jag :rolleyes: . Så jag har tenkt lämna henne ifred en tid framöver :confused: och sen se vad som händer... har lite svårt att släppa henne oxå eftersom jag har tolkat hennes ögon som att hon VILL HA MEJ innan det här hände :tungan , så får se hur det går då... :nicka , önska mej lycka till nu då :hihi !!

Tobbe81 skrev:
Man tackar för all respons och tips :tummenupp !
Ringde henne i söndags, men men, hon var för feg för att svara antar jag :rolleyes: . Så jag har tenkt lämna henne ifred en tid framöver :confused: och sen se vad som händer... har lite svårt att släppa henne oxå eftersom jag har tolkat hennes ögon som att hon VILL HA MEJ innan det här hände :tungan , så får se hur det går då... :nicka , önska mej lycka till nu då :hihi !!

Men du.. Tänk på att det är en av det täckta könet vi pratar om här.. Spelar ingen roll hur du gör så blir det fel på något sätt :)

Biturbo skrev:
Men du.. Tänk på att det är en av det täckta könet vi pratar om här.. Spelar ingen roll hur du gör så blir det fel på något sätt :)

Aj faan, det tenkte jag inte på, men det stämmer nog vet jag :rofl

spectre skrev:
hon vill nog att du ska toffla för henne, köpa rosor bjussa på middag och massage och grejer.
Det vill alla tjejer.......

Prova först att skicka henne 2 dussin långskaftade rosor á 30kr st. Sätt i ett kort med texten "Du är det finaste jag vet".
Funkar inte det, då är du rökt.

*/ ?>
Back