Tjej med ny hoj!

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag vet varför alla mcbrudar är så jäkla kåta.

Jag fick förtroendet att höra från en som satt bakpå mig ( och ja detta är helt sant) att hon vart så jävla kåt av vibrationerna från hojen och det var ett speciellt varvtal som var så hon nästan kom efter en långtur.

Då fundera jag allvarligt på att byta till v-twin för att öka på effekten ännu mer :D

Avslöjar knappast varvtalet för er det får ni finna själva men jo jag kände efter och hon var jävligt våt när vi kom fram.

Hur som så mycket kåta mcbrudar behöver en riktig dalkar som styr upp det hela.

Så som första dalmas i denna tråd

LIGGA?

Vilket varvtal borde jag ligga på för att få samma resultat med en R1 från 99? :Bugar

Förresten så berättade en tjejpolare som åkte med mig på moppen att hon gillade vibrationerna..

Fin hylla. Ikea?

Nej inte Ikea, måste vara Mio.

Förresten välkommen :) du vill köra på bana och har vägarna förbi anderstorp imon så har fiver bankörning mellan 17-20.

Last edited:
Enligt två tjejkompisar är en VFR750 vid 4500 rpm inte helt obehagligt från passagerarplats. En tredje nämnde med ett leende vibrationerna efter en provtur på nämnda hoj i förrgår.

Nej, jag kände inte efter men jag tror dem ändå. Nej jag har inte heller bilder.

Hahaha kul tråd! Ni skrämde väl livet ur henne stackarn :)
Välkommen!

Eller kanske mer troligt att hon sitter o plöjer igenom en full inbox :):tungan

Mmmm fan måste vara den stabilaste hylla ikea levererat:tummenupp

var kostar de:tuttar

Vilket varvtal borde jag ligga på för att få samma resultat med en R1 från 99? :Bugar

Förresten så berättade en tjejpolare som åkte med mig på moppen att hon gillade vibrationerna..
Kan säga följande (egen erfarenhet) - höga varvtal med ett härligt motrylande (skrik) funkar klart bättre än lågvarvsmatter! Kubik spelar ingen större roll.

Välkommen, har du någon bra väg att tipsa om då?

Det som jag själv hittat är lite vägar in mot Flodakyrka och runt där, inte så snabba men väldigt kurviga. Vem vet kanske har hälsat med det utdöende MC-hälsningen på varandra..

3 senaste inläggen

Välkommen, har du någon bra väg att tipsa om då?

Det som jag själv hittat är lite vägar in mot Flodakyrka och runt där, inte så snabba men väldigt kurviga. Vem vet kanske har hälsat med det utdöende MC-hälsningen på varandra..

Men välkommen!:)

Välkommen tjejen!

Nu nu börjar det likna dockskåp (sandlåda) här, Modda tack :arsele

Last edited:

Nej inte Ikea, måste vara Mio.

Förresten välkommen :) du vill köra på bana och har vägarna förbi anderstorp imon så har fiver bankörning mellan 17-20.

Hahaha din r1 får du göra en egen studie på. Jag använde min cbr600 på en slingrig väg med höga varv.

Anledningen till att jag kände efter var för att hon typ tvingade mig :rolleyes:

Sen fick jag LIGGA :D

Hm

undra på att det inte existerar några mc brudar i detta eminenta forum i större grad vi skrämmer ju bort dom, får ju direkt tanken på att vi allihopa är ett gäng testosteronstinna hannar som bara vill en sak, och som vanligt är tjejerna pryda å snälla med kyskhetsbältet och absolut
inte får nämna nåt som skulle vara uppenbart syndfullt. Vad skönt att se
att allt är som vanligt.:huvet

Och alla killar kastar sig på den stackars nyreggade cheyen som en zebra som råkat gå in till lejonen på ett zoo.. Inte konstigt att det inte är många cheyer som håller sig kvar på forumet med tanke på hur de blir bemötta..

Och alla killar kastar sig på den stackars nyreggade cheyen som en zebra som råkat gå in till lejonen på ett zoo.. Inte konstigt att det inte är många cheyer som håller sig kvar på forumet med tanke på hur de blir bemötta..

Aha, den gamla klassiska "men nu får ni skärpa er kring damerna grabbar !!!........ Liggah?! :brynad" don putte. :D

Haha, tänk att bara för att trådskaparen är en tjej så räcker det med ett inlägg för att få igång en tråd som genast rasslar upp i fler sidor...
:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...