Tjej mc grupp

Sportster

315:405= gött ljud
Gick med
26 Mar 2006
Hoj
Sportster
Söker för tjej kompis räkning tjejer som kör hoj i glidar fart, gärna kungsbacka området, finns det något tjej gäng som tar en sväng i mellanåt..... :tuttar

Om du med glidarfart menar laglig fart så har du en här. Max 10 + brukar jag ligga. Bor iofs i göteborg, men kungsbacka är ju inte så långt bort...

Sportster skrev:
2277262 Söker för tjej kompis räkning tjejer som kör hoj i glidar fart, gärna kungsbacka området, finns det något tjej gäng som tar en sväng i mellanåt..... :tuttar

Kör du HD Sportster? :3freak

För en tjej med glidare kan Tjejligan passa. Samlas vid röda sten söndagar kl 11:30

Trevliga tjejer som kör i laglig hastighet. Det är bara att dyka upp.

Vad hette det där tjejgänget som körde vespa då, de var ju med i trafikmagasinet tror jag det var. I bakgrunden stod lite sporthojar på GP varav en la en redig burn mitt under inslaget :banana

Detta kommenterades även i programmet som omoget eller nåt sånt :hihi

Ledsen tjejligan, framförde att erat goa gäng fanns, men hon tycker att det är för långt från Åsa o ch till röda sten. Funderar själv på att fixa en peruk och läppstift och dyka upp på söndag.. ha det tjejer.

Sportster skrev:
2280862 Ledsen tjejligan, framförde att erat goa gäng fanns, men hon tycker att det är för långt från Åsa o ch till röda sten. Funderar själv på att fixa en peruk och läppstift och dyka upp på söndag.. ha det tjejer.
Vart ligger röda sten?

Sportster skrev:
2280862 Ledsen tjejligan, framförde att erat goa gäng fanns, men hon tycker att det är för långt från Åsa o ch till röda sten. Funderar själv på att fixa en peruk och läppstift och dyka upp på söndag.. ha det tjejer.

Nu förstår jag inte... för långt... var inte själva grejen att tjejen ville ut å köra :confused:

Sportster skrev:

lycka till att hitta ett tjej-mc-gäng lokalt när man bor ute på vishan :3freak

jag bor i åsa är ju iof inte tjej kör inte lagligt heller kanske inte e nån bra kombination :)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025