Tjej,lång+smal söker ställl m puckar.

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Hellu.

Min flicka 174cm 61 kilo vill ha ett ställ som sitter bra. Vi provar olika men hittar inget som sitter bra. Vill ha puckar o gärna ett någesånär välkänt märke,inte flying eagle eller så :)
Kanske ska köpa en killmodell? Hon har ingen stor häck att fylla ur dom vanliga damställen med.

Tacksam för tips :tummenupp

HAYABUSAHENKE skrev:
2337621 Hellu.

Min flicka 174cm 61 kilo vill ha ett ställ som sitter bra. Vi provar olika men hittar inget som sitter bra. Vill ha puckar o gärna ett någesånär välkänt märke,inte flying eagle eller så :)
Kanske ska köpa en killmodell? Hon har ingen stor häck att fylla ur dom vanliga damställen med.

Tacksam för tips :tummenupp

Har hon inga stora :tuttar heller så är det ju lika bra att börja kolla på herrställen som sagt, vad ni ska välja där blir väl en djungel som vanligt men ni hittar nog nåt som passar. Lycka till :tummenupp

Vad sägs om Arlen ness kängruställ. Det med glud, vitt ovh svart, finns kanske fler färger? Jag är lite längre 176 och väger lite mindre än din tjej, men ett sådant ställ i storlek M skulle nog passa bra. Det som är bra med dom är att det är kängruskinn så det töjer sig där det behövs, antagligen på längden hos din tjej.

Det är ju kanske inte det billigaste stället man kan ha men det är snyggt, sitter bra, har puckel och är ett helställ. Det var rea på ställen i Göteborg för inte så länge sen, vet dock inte om det fortfarande är det?

Lycka till!

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back