Tjejåkartråden onsdagar

Är det inte is eller rent farligt att köra så varför inte? hihi :)

Hmm, är det sommarvärme, solen skiner o knallblå himmel så... Men troligen är det kallt, blött, halt o snöigt.... Känns inte jättelockande... Emma, är det fler som tänker köra så Du inte blir ensam vid skogis om jag inte kommer??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hehe nej det förklarade jag faktiskt inte men kanske ska ta och göra det nästa gång jag ska dit! :D
Ja det låter nästan som de skulle kunna vara nåt för dig! :)

Hmm, jag tror faktiskt det.. Men då behöver jag min assistent Emma som håller fast dig så du ligger still.... Det bästa är att binda fast dig i en dörrpost innan kotknackningen börjar.... Det gör fruktansvärt ont men det är meningen

Är det inte is eller rent farligt att köra så varför inte? hihi :)

Hehe ja det sant då är det ju lika bra att åka innan den riktiga vintern sätter igång :)

Hmm, jag tror faktiskt det.. Men då behöver jag min assistent Emma som håller fast dig så du ligger still.... Det bästa är att binda fast dig i en dörrpost innan kotknackningen börjar.... Det gör fruktansvärt ont men det är meningen

Haha det där låter nästan lite farligt vet inte riktgit om jag vågar måste jag erkänna... :D

Last edited:
Hehe ja det sant då är det ju lika bra att åka innan den riktiga vintern sätter igång :)

Haha det där låter nästan lite farligt vet inte riktgit om jag vågar måste jag erkänna... :D

hihi jag erkänner... det blir inget åka idag för min del. det regnar för mycket... men Anna sa att det ska bli varmt nästa vecka, kanske blir lite köra då :) idag ska jag bara köra in hojen i garaget

hihi jag erkänner... det blir inget åka idag för min del. det regnar för mycket... men Anna sa att det ska bli varmt nästa vecka, kanske blir lite köra då :) idag ska jag bara köra in hojen i garaget

Hehe misstänkte nästan att det inte blev nåt åka idag när jag titta ut genom fönstret.. Det regnar här med :(
Jaha okok ja får hoppas att det blir som hon säger då så kanske man kan ut och åka då ist..
Tycker synd om min hoj som bara får stå nu det nästan så man känner hur tårarna sakta rinner längst kinden och faller ner i knät... Ja så synd är det faktiskt om hojen när den bara står! hehe :D

Vi siktar på nästa helg.... Var inte deppiga... Det blir bättre dagar...

Klart det blir bättre dagar babe!!=) Och när man inte kör hoj kan man ju göra en massa andra saker;)

På gotland har de blitt åka av idag. En sväng över landsbyggden imorse och sen ut till Tofta för att se GGN (Grattis Mats Nilsson) Sen blev det en tur genom stan. Nu ska man ladda betterierna lite innan man åker ut och retar lite folk i centrum bara för att toppa dagen. Se om vädret är lika förlåtande nästa vecka så åker ja i sthlm då ;-)

På gotland har de blitt åka av idag. En sväng över landsbyggden imorse och sen ut till Tofta för att se GGN (Grattis Mats Nilsson) Sen blev det en tur genom stan. Nu ska man ladda betterierna lite innan man åker ut och retar lite folk i centrum bara för att toppa dagen. Se om vädret är lika förlåtande nästa vecka så åker ja i sthlm då ;-)

Vädret har inte varit förlåtande.....

Bara inse att det blir inga Luciakörning me brudarna till Rosenhill.... vintern e här.... Då får vi brudar festa o dricka glögg istället.... Eller hur Emma, Pippi, AK4, Anna, Melanie o Robban.... Dags för fest igen.... o göra stan osäker som vanligt

Klart det blir bättre dagar babe!!=) Och när man inte kör hoj kan man ju göra en massa andra saker;)

Precis.... kallas glögg, öl, vin, fest..... :tuttar

Last edited:
GOTT NYTT 2011. Vi ser fram emot många härliga hojdagar.....:tuttar
Emma082. PippiT, PiaB, Miss_A och Lollo

Bifogat

• DSC06235.jpg
    DSC06235.jpg
    245.3 KB · Visningar: 131
Last edited:
Absolut, Robban höllt på me raketerna. Klart ni e me på nästa bild.... Grillfest på min altan i sommar....

Oj vad längesen jag var här!
Vad fin bild du la upp på oss Pia, vi måste festa snart igen!
Blir första onsdagskörningen onsdagen efter McMässan? :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...