Tjeena!

Norrlandsguld

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Suzuki RF900R
Jag är 26 år och kille från norrbotten med bor i gbg nu.Just i färd med att köpa sport hoj.Har inget körkort men tänkt fixa det till sommaren.Det blir en suzuki rf 900 r -94. Är det en bra hoj att börja med?? Går väl att köra lite längre med den.Kört cross samt snöskoter innan.Sen skaffa beggade mc kläder.Skinn eller allväders?? Mvh/ Norrland kära Norrland.....

Tja!!
Jag kollar också efter en rf 900. Vad skulle du få betala för den du har hittat?? Och hur långt hade den gått?? Håller också på att köpa beg. MC kläder. Har hittat mycket bra på blocket.se

Hell_Man skrev:
Tja!!
Der är en -94 som rullat 3100 mil. Ska ge 42000:- Ser väldigt bra ut. Hade en -95 på gång för 40000:- som rullat 2600mil men han hann sälja den innan jag varit å tittat. Tror det finns en i jönköping för 34 900:- men vet ej skick. En -95 i lund för 47000:- ev. diskuterbart. Verkar stå ganska högt i pris eller betalar jag för mycket?

Norrlandsguld skrev:
Hell_Man skrev:
Tja!!
Der är en -94 som rullat 3100 mil. Ska ge 42000:- Ser väldigt bra ut. Hade en -95 på gång för 40000:- som rullat 2600mil men han hann sälja den innan jag varit å tittat. Tror det finns en i jönköping för 34 900:- men vet ej skick. En -95 i lund för 47000:- ev. diskuterbart. Verkar stå ganska högt i pris eller betalar jag för mycket?
Nej jag tror inte du betalar för mycket. Dom verkar ju som sagt stå rätt högt i pris. Men jag har hört att det är en bra hoj, och snabb :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman