MC Doktorn
Guest
1. #27 YES !!!! Inget snack vem som är bäst 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
1. Stoner
2. Dovi
3. Simon i källaren
Vem har ändrat mitt inläggButter tar starten och drar sen ifrån till en säker seger.
Simoncelli borde få extrapoäng för sitt utseende, tyder på karaktär och stor inre styrka att gå omkring och se så ut!
Tydligen viktigt för TV-intäkterna att fler italienare kollar på MotoGP.I övrigt läste jag att bridgestone arbetar på en helt ny typ av framdäck till nästa säsong som har mjukare stomme för att få bättre värme i däcket och feedback till föraren.
Han är rätt lik Clownens kompanjon i Simpsons!
Tydligen viktigt för TV-intäkterna att fler italienare kollar på MotoGP.
Eller är en majoritet av teamen missnöjda med Bridgestones framdäck ?![]()
Han är rätt lik Clownens kompanjon i Simpsons!
nej,side show bob däremot...
Mgp-racet hade potential att bli spännande men dagens teknik gör minsta lilla lucka omöjlig att ta in så länge ingen gör bort sig!
Undrar om det verkligen var förbättringar på hojen eller om det mest berodde på banans karaktär? Brno är speciell, utan varken superraka eller hårnålar.Mkt intressant för resten av säsongen att Rossi endast var 12 sek efter vid målgång istället för dom 30 sek som det varit hittills under säsongen. Bra förändringar dom fick till på desmon nu då.
Du har rätt i vad en förare behöver göra men i intervju efter intervju säger de alla samma sak: Det är nästan omöjligt att ta in mer än ett par tiondelar per varv.Kanske, men jag tror att det är det beror på att förarna har mindre vinna-eller-försvinna attityd än förr. Att driva ett team i MotoGP är dyrare än någonsin; big business. Krasher är kostsamma på flera plan. Jag tror att teamen instruerar förarna att hellre komma i mål någon placering lägre, än att riskera krasch.En förare som ligger efter behöver minska varvtiden på något sätt. Han behöver testa att bromsa senare/gasa senare/ändra spår; vara kreativ helt enkelt. Men med teamets önskan att inte krascha i bakhuvudet hämmas inspirationen som behövs, och varvtiderna går inte ner.
Kanske, men jag tror att det är det beror på att förarna har mindre vinna-eller-försvinna attityd än förr. Att driva ett team i MotoGP är dyrare än någonsin; big business. Krasher är kostsamma på flera plan. Jag tror att teamen instruerar förarna att hellre komma i mål någon placering lägre, än att riskera krasch.
En förare som ligger efter behöver minska varvtiden på något sätt. Han behöver testa att bromsa senare/gasa senare/ändra spår; vara kreativ helt enkelt. Men med teamets önskan att inte krascha i bakhuvudet hämmas inspirationen som behövs, och varvtiderna går inte ner.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Richa blickar framåt mot 70 år i branschen
Bike var på plats på Richa ... |