Tjatja!

Reco

Blessed from above
Gick med
7 Dec 2005
Ort
Anderstorp
Hoj
Kawasaki ZX9R -98
Då har man hittat hit också.

David var namnet, bor utanför Jönköping och jag kör en Yamaha FZR 600 sen i somras.
Den går ju inte som et monster precis (mellanklass) men det räcker väl för att leka bort de flesta volvos iaf.
:rolleyes:
 
Reco skrev:
Då har man hittat hit också.

David var namnet, bor utanför Jönköping och jag kör en Yamaha FZR 600 sen i somras.
Den går ju inte som et monster precis (mellanklass) men det räcker väl för att leka bort de flesta volvos iaf.
:rolleyes:


:tummenupp

Sjuk avatar :3freak :3freak :3freak
 
:3freak vilken satans hypnotiserande avatar du har.

Välkommen.
 
Reco skrev:
Då har man hittat hit också.

David var namnet, bor utanför Jönköping och jag kör en Yamaha FZR 600 sen i somras.
Den går ju inte som et monster precis (mellanklass) men det räcker väl för att leka bort de flesta volvos iaf.
:rolleyes:

Hej och välkommen!
Du har alldeles rätt i att din hoj inte går som ett "Monster" den lär gå bättre! :lol :lol :lol
 
Last edited:
snabbåka skrev:
Hej och välkommen!
Du har alldeles rätt i att din hoj inte går som ett "Monster" den lär gå bättre! :lol :lol :lol
Tacktack igen!
Jag bara väntade på den kommentaren ;)
 
Willkommen!










Akta dig för UT. Enligt källor så är han konstig. :mattias
 
Last edited:
Reco skrev:
Tacktack, Men hmm, känner inte jag igen dig?
=/

inte en aning haha.. enda jag gör i jönköping är att vara på bilmässorna i elmia varje vår..
Annars om du gillar mc mässorna kan du alltid säga hej till oss på goldwingspecialisten!
 
Luckygirl skrev:
inte en aning haha.. enda jag gör i jönköping är att vara på bilmässorna i elmia varje vår..
Annars om du gillar mc mässorna kan du alltid säga hej till oss på goldwingspecialisten!

Hmm. Ringer fortfarande ingen klocka för mig. Jaja. Skitsamma.
I påsk kan du ju komma förbi vår monter och hälsa då iaf. (Attitudemotorclub)
Med lite tur så är jag där just då. =)
 
Reco skrev:
Hmm. Ringer fortfarande ingen klocka för mig. Jaja. Skitsamma.
I påsk kan du ju komma förbi vår monter och hälsa då iaf. (Attitudemotorclub)
Med lite tur så är jag där just då. =)

Hmm attitudemotorclub känner jag igen, låter farligt :) så om vi får nån tid över får la vi kika in å kolla vad ni håller på med!
 
Luckygirl skrev:
Hmm attitudemotorclub känner jag igen, låter farligt :) så om vi får nån tid över får la vi kika in å kolla vad ni håller på med!

Klart ni ska svänga förbi! Vi bjuder ju på kaffe =)
Sen att vi kör snabbast av bilklubbarna ska vi väl inte skryta om =P
 
Reco skrev:
Då har man hittat hit också.

David var namnet, bor utanför Jönköping och jag kör en Yamaha FZR 600 sen i somras.
Den går ju inte som et monster precis (mellanklass) men det räcker väl för att leka bort de flesta volvos iaf.
:rolleyes:

Reco skrev:
Sen att vi kör snabbast av bilklubbarna ska vi väl inte skryta om =P

Gött då ses vi på blackrace:n i Mariestad i sommar :D


Vi som samåker i skövde har träffat dem som samåker i Jönköping..Väl mött i vår och sommar. :banana

Så ha koll på Jönköping- och Skövdes samåkningstrådar
 

Bifogat

  • samåkning 28.JPG
    samåkning 28.JPG
    86.6 KB · Visningar: 48
  • jönköping1.jpg
    jönköping1.jpg
    129.5 KB · Visningar: 47
  • SFT.JPG
    SFT.JPG
    43.1 KB · Visningar: 45
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top