Tjatig fråga ang bestyckning.

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
kalle_a skrev:
jadå, jag ska göra mitt bästa allafall. Hm, jag har ringt hondas generalagent, men vet ej om det är de som har börjat sprida sig. Men den HAR strypningar allafall, insug + cdi om jag inte minns helt galet.

då börjar det bli dags att operera med andra ord! ;)
 

kalle_a

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Ort
Sala
Hoj
R1 - 05
Gradda skrev:
då börjar det bli dags att operera med andra ord! ;)


mmm synd, det där med garantin. Att dom är så kinkiga på den. annars va det ju bara att trimma på. Medans man nu måste dra undanflykter os v.
aja //k
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
kalle_a skrev:
mmm synd, det där med garantin. Att dom är så kinkiga på den. annars va det ju bara att trimma på. Medans man nu måste dra undanflykter os v.
aja //k

mm... jag känner ju folk som jobbar på verkstan å så iaf så jag kan säkert mygla lite på det sättet... ;) Imorrn flyger alla pluggar kan jag lova iaf!! :yoparty förutom den i cdi-boxen då... :rolleyes:
 

Sjoberg1

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
Stora Levene
Hoj
Honda Cbr 125R
Min hemma gjorda ljuddämpare eller ja fästet är hemma gjort. beställde en laserutskärd motfläns i rostfritt sen kapa jag till dämparen och svetsa fast det i flänsen.
 

Bifogat

  • PICT00272.JPG
    PICT00272.JPG
    106 KB · Visningar: 72

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Sjoberg skrev:
Min hemma gjorda ljuddämpare eller ja fästet är hemma gjort. beställde en laserutskärd motfläns i rostfritt sen kapa jag till dämparen och svetsa fast det i flänsen.

fan va nice! :tummenupp hur mycket kostade det att göra den? hur vart hojjen? bättre topphastighet? bättre drag? nice vart det iaf! :Bugar
 
Last edited:

Sjoberg1

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
Stora Levene
Hoj
Honda Cbr 125R
Gradda skrev:
fan va nice! :tummenupp hur mycket kostade det att göra den? hur vart hojjen? bättre topphastighet? bättre drag? nice vart det iaf! :Bugar

ljuddämparen hade farsan hemma å den köpte han för ett bra tag sen så det vet jag inte.. flänsen kanske 150 spänn.. så helt okey pris tycker jag :) .. Hojen går inte så jätte bra just nu ska köpa hem munstycken och testa mig fram.. men ljudet är det stor skillnad på..
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Sjoberg skrev:
ljuddämparen hade farsan hemma å den köpte han för ett bra tag sen så det vet jag inte.. flänsen kanske 150 spänn.. så helt okey pris tycker jag :) .. Hojen går inte så jätte bra just nu ska köpa hem munstycken och testa mig fram.. men ljudet är det stor skillnad på..

ok.. kan du fixa en filmsnutt kanske? :)
 

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Ort
på havet
Hoj
K7
Ja gör de! :) Eller kör upp den till datorn osså tar du ljudinspelaren. :gnissla
Nämen fixa flim det där ljudet vill man höra :yoparty
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top