Tjat om fraktkostnader

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
Aprilia rsv
Ursäkta tjatet men nu är det som så här att jag har hittat ett slipon till min hoj. Grejen är den att det skall skickas från England till Sweden och jag skulle gärna veta hur mycket frakten kostar.

Hur mycket kostar det att skicka ett normaltungt slipon,( någon här måste veta ) jag hittar inga uppgifter. :confused:

Jag skulle uppskatta snabba svar för jag måste meddela säljaren i morgon.
Fan jag är drabbad av habegär. :huvet
 
Snubben i England måste ju kunna kolla priset på frakten..

Kikade på postens hemsida och ett paket som väger 5kg och ska skickas TILL England går på strax över 400pix från sverige, om leveranstiden är 5-6dagar...

heggeli skrev:
Ursäkta tjatet men nu är det som så här att jag har hittat ett slipon till min hoj. Grejen är den att det skall skickas från England till Sweden och jag skulle gärna veta hur mycket frakten kostar.

Hur mycket kostar det att skicka ett normaltungt slipon,( någon här måste veta ) jag hittar inga uppgifter. :confused:

Jag skulle uppskatta snabba svar för jag måste meddela säljaren i morgon.
Fan jag är drabbad av habegär. :huvet
 
Tror jag gav 17£ om jag minns rätt.
Du kan ju alltid testa annars å lägga en beställning å kolla frakten där jag beställde.

www.mandp.co.uk

/i
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top