Tja!

JONQAS skrev:
Ung?! E ni gamla gubbar här bara eller?
Jag e 21 å inne på min andra R1... vad sägs om det då?

Jösses, väx upp å skaffa dig ett liv..... :lol :rofl :hihi

Det finns de som gör av med fler än 2 RI per vecka, finns inget som helst värde i en sån... :yoparty .
 
Last edited:
Rigmor Mortis skrev:
Tja på er! Helt färsk här. Tror jag kommer att trivas som fisken i... öööh nåt :lol

22 bast, snart hoj. Funtar på att hämta en i Tyskland. Helst en Kawa, varför vet jag inte riktigt men tycker de är snygga, räcker det? :tungan

Namnet låter aningen...hmm...STELT! :D

Anyway...VÄLKOMMEN!
 
Välkommen, se nu till att komma till Sporthojsfesten 20'e november :tomten
 
Rigmor Mortis skrev:
En travesti på Wanted dead or alive samt på mitt namn Rigmor och rigor mortis. Man blir "stel" när man dör och alla vill väl ha lilla mej :rolleyes:

hehe...vad rigor mortis e vet jag faktiskt...kopplade inte resten riktigt...men då måste det va att du e ovanligt stel av dig? :hihi
 
rookie skrev:
hehe...vad rigor mortis e vet jag faktiskt...kopplade inte resten riktigt...men då måste det va att du e ovanligt stel av dig? :hihi

Det var bara en ordlek med med mitt namn. Hur kul låter Rigmor... och dead syftade bara på mortis, inget annat. Har dock aldrig fått omdömet stel...
 
Tjipp å välkommen!Glöm inte å lägga upp en bild på dig :pannkyss Be well/Jonte
 
Rigmor Mortis skrev:
Tja på er! Helt färsk här. Tror jag kommer att trivas som fisken i... öööh nåt :lol

22 bast, snart hoj. Funtar på att hämta en i Tyskland. Helst en Kawa, varför vet jag inte riktigt men tycker de är snygga, räcker det? :tungan

jodå annars har jag hittat en hoj för dig tror jag..... kjelles gammla hoj... :hihi
 

Bifogat

  • kjelles.jpg
    kjelles.jpg
    116.6 KB · Visningar: 32
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top