Tja, ytterligare en ny här.

  • Thread starter Thread starter Rickster
  • Start date Start date

Rickster

Guest
Nyinflyttad i sthlm och precis köpt min 1000RR, men när i kattens namn kommer resten av åkarna i sthlm ut o vart hittar man dom.
Har kört nu i någon vecka o den enda "brodern" man sett var mc buden i city haha
 
Ja du, har också vart ute ett par kort svängar men det är lite svettigt när det finns trevliga fläckar som kan orsaka ett och annat... och så är stockhomarna inga vikingar heller :hihi
 
Hehe

Haha jovisst,,,välte efter jag tankat för några dagar sen,,knäckte blinkersen, sidospegeln och ena sidokåpan. Sen välte jag i förrgår också,,,haha fast på andra sidan. Så andra blinkersen o kåpan rykte,,,skiiiitstörigt ju.

Så har beställt nya ny, fan man kan ju knappt låta bli o köra
 
Nobody skrev:
Ja du, har också vart ute ett par kort svängar men det är lite svettigt när det finns trevliga fläckar som kan orsaka ett och annat... och så är stockhomarna inga vikingar heller :hihi


Förresten, tips på ngn bra led vart man kan leka upp hastigheterna ?
 
Lugna dej lite, bara jag får tillbaka kåporna från lack så blir det åka.
Välkommen föressten :tummenupp
 
Rickster skrev:
Förresten, tips på ngn bra led vart man kan leka upp hastigheterna ?

Finns gott om dom :tummenupp tyvärr så kommer det mer av det vita eländet... men så fort det inte finns på vägen så kan vi fara ut och åka :yoparty
 
Rickster skrev:
Haha jovisst,,,välte efter jag tankat för några dagar sen,,knäckte blinkersen, sidospegeln och ena sidokåpan. Sen välte jag i förrgår också,,,haha fast på andra sidan. Så andra blinkersen o kåpan rykte,,,skiiiitstörigt ju.

Så har beställt nya ny, fan man kan ju knappt låta bli o köra

Det vore nog bäst om du lät bli.
 
,,,,

Masen skrev:
Lugna dej lite, bara jag får tillbaka kåporna från lack så blir det åka.
Välkommen föressten :tummenupp


Bor du i haninge ?,,,då får vi dra in till stan tillsammans i sommar ngn gång ju,,,bor alldeles "bredvid" dig (huddinge)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top