Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Propp-Fia skrev:2415351Tjenare!! Hoppas det går bra med uppkörningen! Jag o min bättre hälft kommer att flytta till V-ås snart.. kanske åka någon tur i vår, eller höst, om det är fint väder!?
Men som det ser ut nu så blir det mot våren för jag har ingen hoj än, den kommer köpas tidigast i november, får loss lite pengar då T.Jonasson skrev:2415467Tack! Ja jag hoppas verkligen jag klarar den![]()
Jasså, är det jobb som får er att flytta hit eller?
Visst skulle vi kunna göra det!Men som det ser ut nu så blir det mot våren för jag har ingen hoj än, den kommer köpas tidigast i november, får loss lite pengar då
![]()
Propp-Fia skrev:2415939Jag tänkte att jag skulle plugga... om inte i år så nästa... *jag ska*
Då får det bli till våren... i november kommer jag nog inte att ge mig ut o åka..![]()

T.Jonasson skrev:2416711Så då blir det på mälardalens antar jag![]()
Nej jag håller med, november kanske inte är den skönaste månaden att åka hoj i..!![]()
T.Jonasson skrev:2415197Tja Mannen! Inte långt kvar nu..! Kommer vara skakis som ett psykfall sista dagarna innan sen...![]()

|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife