Tja på er

LilleTommy

Min hoj är en sporthoj va?
Gick med
15 Feb 2008
Hoj
Triumph Bonneville T100, Triumph Sprint ST, Husqvarna 256A
Hejsan!

Har suttit och läst på denna sida ett bra tag, men nu bestämde jag mig för att registrera mig

Så BeWare!
Snart kommer jag att lägga in en massa störande kommentarer i era inlägg. muahaaaa!:rolleyes:

Välkommen!!
Saab- och Triumphfrälst ser jag! Inte helt ologiskt, de två firmorna har ju haft fingrarna i samma burk. ;)

Hilsen
J

Välkommen!!
Saab- och Triumphfrälst ser jag! Inte helt ologiskt, de två firmorna har ju haft fingrarna i samma burk. ;)

Hilsen
J

Ahh...Saab 99, från år 68 till 73 Så hade denna underbara maskin en motor som var tillverkad av triumph (bilar).

Finns det nått bättre? :kär
Den perfekta bilen (har en från 1970)

haha, jag vet lite skadad är jag allt :)

Ahh...Saab 99, från år 68 till 73 Så hade denna underbara maskin en motor som var tillverkad av triumph (bilar).

Har du nån äldre trajja också? Om inte får du ta och skaffa dig en "triton", de är sport!:yoparty

Ha det

Precis, den fina engelska spisen där topplocksbultarna inte är ortogonala mot packningsplanet, och till vilka det därför fanns ett speciellt avdragarverktyg för att få av toppen... Jooo den modellen av 99 minns jag :D :pannkyss

Jag är skadad också, SH.com är internetmotsvarigheten till Beckombergas gamla stormavdelning. Så det är ok att inte vara som man ska här :D

Precis, den fina engelska spisen där topplocksbultarna inte är ortogonala mot packningsplanet, och till vilka det därför fanns ett speciellt avdragarverktyg för att få av toppen... Jooo den modellen av 99 minns jag :D :pannkyss

Japp precis den...funkar fin fint.
Jag var till och med så modig att jag tog en tur ner till Polen med den i förra året. Inga problem alls:tummenupp
Så det där med topplocksbultar, är nog bara en myt;)

Men det verkar som om polackerna aldrig har sätt en riktig bil....:lol

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...