Tjäna pengar utan att skaffa ett riktigt jobb?

börja blogga framgångsrikt.

bara en som inte fattade ironin.

Last edited:
För att köra sopor behöver du tillstånd från länsstyrelsen om jag inte minns fel?:confused:

Om polaren som kör cross har tight kropp går det säkert att göra stålar på att dejta gardell o grabbarna annars vete fan vad man ska göra....

Polaren sålde läsk på flarra till alkiskarna när de var törstiga. Han var då åtta år :tummenupp Bra pengar i den åldern i alla fall.
Annars finns ju målarjobb.

Bli skojare

Starta pyramidspel

Iom du är först så blir det storkovan.

Tjacka ut nått koncept (självförvärkligande dravel, eller nån tvålprodukt, take your pick), tjör något halvseriöst alltså och kalla det för MLM (Bara ordet MLM gör att det låter seriösare...)

Du är nu i gråzonen, men vad gör inte en del för pengar...

Ni skulle ju kunna skaffa en gammal husbil och inreda med plysch och tyll. Sedan ett melodihorn med en fräsig vinjett. Lite som glassbilen alltså. Sedan tuffar ni runt på övre östermalm och pippar russin för cash.

Pippar:D

Suger mom's is da shit for easy money...

Last edited:
sälja knark, mer pengar på kortare tid fixar du ej.:tummenupp

Tvätta entrepenadmaskiner/lastbilar. Stanna nån grävmaskinist eller annan maskinförare och erbjud tjänsten, jag tror det skulle kunna funka. Självklart tvättas det på ägaren/firmans mark och med deras grejer eftersom de inte kommer låta er flytta/köra maskinerna.
Om du vill ha svartjobb tror jag det är till bönderna du ska söka dig, tvätta traktorer och andra redskap och få pengar direkct i fickan.

Det var ju på gång att några cheyer här på SH skulle tvätta hojar i bikini. Tror de fegade ur men ni kanske kan fixa det bättre.

Har ni mycket gamla grejer etc? Ha en loppmarknad.
Annars beg saker att sälja brukar löna sig om man vill ha lite extracash. Speciellt typ gamla datorer etc kan man få en slant för.

Gå runt o knacka dörr och fråga om burkar att panta. En del orkar ju inte panta. t ex kommer ni hem till mig kan ni få lite flaskor o burkar... som jag inte kommer panta på bra länge och högen växer...

Sälj kläder etc till second hand som ni inte använder.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN