Tjäna 1500:- pisslätt!!!!

det står tydligen folk där redan nu o väntar.. så chansen för att hinna är nog inte sååå stor.. ;)

Alltid lika kul med sådana där kampanjer, milslånga köer, 3-400 nöjda kunder och 5 gånger så många som blir utan och sura. 5st K750i för 99:- går nog till de 5 första i kön då.

Det var ju inte direkt några kvantiteter på de andra pryttlarna heller.

Klart schyssta priser! :Bugar
Jag som återförsäljare skulle tjäna stora pengar på att handla av dem imorgon. ^^

morlock skrev:
Alltid lika kul med sådana där kampanjer, milslånga köer, 3-400 nöjda kunder och 5 gånger så många som blir utan och sura. 5st K750i för 99:- går nog till de 5 första i kön då.

Det var ju inte direkt några kvantiteter på de andra pryttlarna heller.

Att folk bara orkar stå i kö i flera timmar bara för att eventuellt kunna spara någon tusenlapp på något dom egentligen inte hade tänkt och köpa innan detta erbjudande dök upp! :3freak

Kawwa skrev:
Att folk bara orkar stå i kö i flera timmar bara för att eventuellt kunna spara någon tusenlapp på något dom egentligen inte hade tänkt och köpa innan detta erbjudande dök upp! :3freak

JA JÄVLA SNÅLA PRYLBÖGAR. JAG FÖRSTÅR ITNE:T;EM :kocko :mad: :mad:

Va just där.. Och det va lång kö! Köpte bara lite dvd-r o nå hörlurar. Men som sagt man skulle vart där mycket tidigare. Typ om man vetat om det här lite tidigare...

tes skrev:
har en polare som jobbar där.. lär ju vara milskö imorgonbitti! :kocko :kocko

Kille eller tjej?

(va en asläcker tjej som jobba där, bjöd på kaffe o grejer :tungan )

Kawwa skrev:

Är det så konstigt egentligen?
Jag vet inte, du kanske har det gott och inte tycker att nån tusenlapp mindre hit eller dit spelar nån roll. Men förr oss andra så är det faktiskt rätt så stor skillnad på att köpa en pryl för bara nån hundring, istf flera tusen.
Det är ju därför man kommer på att man måste ha det. När man ser samma pryl för 4000:- i annons så lägger man ju inte direkt märke till den...

Edit: Nå, var det nån som handlade mobil till mig nudå?! :hihi

Last edited:
jag var på tåget runt 10 och såg den anonnsen i metro, tänkte eftersom jag ändå skulle till dom kvarteren kunde jag likagärna svänga förbi och kolla läget...
jo tjena kön va bergis 100 meter lång...

om man ville ha något skulle man nog ha satt sig där runt 7 snåret. Fast det hade det vart värt.

Hehe. Nu börjar annonserna strömma in på blocket på sånt folk köpt där. Mobilen och den externa hårddisken bla.

rekyl skrev:
jag var på tåget runt 10 och såg den anonnsen i metro, tänkte eftersom jag ändå skulle till dom kvarteren kunde jag likagärna svänga förbi och kolla läget...
jo tjena kön va bergis 100 meter lång...

om man ville ha något skulle man nog ha satt sig där runt 7 snåret. Fast det hade det vart värt.

hade nog inte varit tillräckligt tidigt, pratade med dörvakterna dära och dem sa att folk hade sovit utanför sen kvällen innan...
hade fan också gjort det om jag hade sett annonsen tidigare, behöver en ny mobil...

ja en k750i för 99kr så skulle jag gladeligen sovit utanför butiken... :)

Last edited:
FreddaAbborre skrev:
Kille eller tjej?

(va en asläcker tjej som jobba där, bjöd på kaffe o grejer :tungan )

haha de är en kille.. så om han nu int erklätt ut sig till en het transa så borde du kanske chansa.. ;)

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back