Tivoli 18 februari 2006...

Nitrogen skrev:
Jag håller med Solan, utbudet av killar var dåligt.
Gott om snygga tjejer fanns det däremot, speciellt du Solan :kär
Då missade ni mig :tungan

Jag tror jag missade hälften av er som var där. jag gick inte runt så mycket den här gången. Jag satt mest still på samma ställe.

ses nästa gång

Kapten Blåskägg skrev:
Haha så sant, de bästa går ju först :tungan
Trode det var de villigaste som gick först :tungan :D

Dr.Bike skrev:
Sa han självsäkert... hehe ;)

Kakan: Var GLAD att Blåskägg är upptagen!

Han passar in på FLERA av de punkter du har i din "Varför jag ff är singel lista" :lol

Tjipp på er!

:D Tja jag är en lycklig singel så jag raggar inte hmm ja jag kan inte ens ragga har aldrig lärt mej :angel :hihi

Kapten Blåskägg skrev:
Hold your horses babe, vi ska inte ragga på dig. Vi ska tipsa dig om hur du avslutar singellivet :hihi

:3freak ja precis det var det jag var rädd för ju :tuttar då får jag ju en partner åååååå de kan bli jöbbigt hä :tungan

Madhonda skrev:
Men Kakan kanske inte VILL avsluta singellivet...!!! Har ni tänkt på det?? :tungan

:lol Precis jag trivs så bra här under min hmmmm :va korkek?! :lol

Akkurat stänger 1!!

det är väl inget kul??

Jag vill ha ett annat förslag, eller ska vi gå hem 1.... byta ställe 1 på söder är ingen höjdare .... :hihi

Bonnie skrev:
Akkurat stänger 1!!

det är väl inget kul??

Jag vill ha ett annat förslag, eller ska vi gå hem 1.... byta ställe 1 på söder är ingen höjdare .... :hihi

Men va fan, Fenix stänger också ett!

hur kul är det på en skala :4skrika :arsele :gnissla

Bonnie skrev:
Men va fan, Fenix stänger också ett!

hur kul är det på en skala :4skrika :arsele :gnissla

Kolla med Engelen & Kolingen då i fall vi kanske till å med kan få ett hörn för oss själva där.

*DanTheMan* skrev:
..man beställer ett gäng bord med sprit på

Exakt, hur fel kan det bli?
Vinnarhålet :tummenupp

Kakan skrev:
:7peta och hälften av er är ju upptagna av en brud redan :hihi då kan man ju inte ragga på er :tungan

Du Madde, detta låter väl ändå som LITE ragglust :hihi
Men det kan ju iofs vara så att jag ånyo feltolkat en kvinnas signaler, knappast den sista gången :lol

Kapten Blåskägg skrev:
Du Madde, detta låter väl ändå som LITE ragglust :hihi
Men det kan ju iofs vara så att jag ånyo feltolkat en kvinnas signaler, knappast den sista gången :lol

Madde? Du kanske har feltolkat en kvinnas namn?

Back