Bild Tittat fram ur gömmorna

asfalt svarvare

stödhjulsförare
Gick med
2 Mar 2012
Hoj
push montana 3c
efter att bytat handbroms wire på en bilajävel så tyckte jag att det kunde vara kul med mer underhållande arbete- rotade fram den älskade kawa tripplen!!, bytade tändhattar, tömde tanken, satte i BUHX stift- snurrade runt rovan och ta mej fan om den inte gick igång!!
dessvärre så har tripplen inte fått den kärlek den förtjänar på länge- så uppfräschning och förgasar pill så att alla ystra kusar tittar fram (nu gick den i väggen vid 7000 rpm av ngn anledning:va)
kawan och jag har haft möed kul ihop- länge var den som en traktor, bara gick och gick och gick. sedan så rotades det runt lite i rovan för att hitta mer pulver (och där ÄR pulver i den nu!), men i iom det så blev hon litta mer kinkig.

traktor.jpg

//jj

(obs!!- detta är den ystra och prestanda bestialiska S1 = hela tvaåhuundrafemti killer kubik!!)

Last edited:
Jag beundrar folk som håller gammel skit i skick, den är grymt snygg.

just i dagsläget är jag inte så nöjd med hur hon ser ut- åratal av förnekelse har satt sina spår, pillat med olika tändsystem och strulat hit o dit har försatt henne i ett mindre vackert tillstånd.
lite bökigt att få allt på plats iom att den är så liiiiten och det är 3 av en hel del grejor.
den byggdes för ca 25-27 år sedan, viss ungdomlig iver resulterade i vissa lösningar som kanske inte är så lyckade idag- men men- det är så här den ser ut och sådan den är skapad, lite kärlek får läggas på den nu snart......

tackar för alla lajksen!!:krama

//jj

Lösningen med synligt bensinfilter blev ju nästan lika coolt som synliga tändspolar. Då behövs ju ingen soppamätare för o veta då det är slut i tanken.

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back