Titta vilken fin påskhälsning jag fick!

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
När jag kom till jobbet i morse fann jag denna fina påskhälsning på white boarden

Fin va? :)

Bifogat

• DSC00021.JPG
    DSC00021.JPG
    131.4 KB · Visningar: 477
Jag har inte fått nån påskhälsning från mina ungjävlar :mad: Ska hålla kvar dom efter skolan som straff tror jag.

Jag har inte fått nån påskhälsning från mina ungjävlar :mad: Ska hålla kvar dom efter skolan som straff tror jag.

Det är väl inte mina ungdjävlar du håller kvar va? (Tegs central)

Inte för att jag har fått några påskhälsningar heller :mad:

När jag kom till jobbet i morse fann jag denna fina påskhälsning på white boarden

Fin va? :)
Heter du Patrik? Jag har fått för mig att du är från Italien (det har jag väl läst i nån tråd för länge sen) och gissade på att du då hette t.ex. Silvio eller nåt sånt. Patrik låter inte så jätteitalienskt liksom.

:confused:

Heter du Patrik? Jag har fått för mig att du är från Italien (det har jag väl läst i nån tråd för länge sen) och gissade på att du då hette t.ex. Silvio eller nåt sånt. Patrik låter inte så jätteitalienskt liksom.

:confused:

Hehe bra poäng där. Eftersom jag e halvitalienare har det blivit att jag fått heta Patrik i Sverige. Mitt förstanamn är egentligen Mario (hyfsat italienskt :) ) Så i Italien kallas jag för Mario eller Patrizzio vilket e den italienska versionen av Patrik :tummenupp

Jag fick ett trevligt paket från louis.de med lite smågodis. :> Old man fick en V&H Pro Pipe HS till sitt bygge. Trevlig påsk än sålänge. :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT