Titta vad som kom med posten idag

Ja jävlar vad glad jag blev idag! Efter TRE låååååånga månaders väntan kom äntligen mitt efterlängtade Yoshimura TRC.

Nu fattas bara det nya kåpglaset, den nedbantade regskyltshållaren och lite annat småfix :huvet

En liten filmsnutt med mobilen gav dessvärre inget vidare ljud eller bild... men bättre än inget (kanske). :)

Så jävla snyggt! :drool

Men varför har du en tankpad med Italiens färger på? :va

Hej

det verkar vara problem med leveransen av mina Devil Masters. Ni som köpt Yoshi TRC här, vad har ni fått ge för dem? Tips på billigt ställe att handla ifrån?

Har hittat dem på ebay för under 7000 kr inkl frakt från USA men vad kan hända då? Kan de fastna i tullen här i Sverige så man blir av med dem eller måste betala en herrans massa för att få ut dem?

Last edited:
Hej

det verkar vara problem med leveransen av mina Devil Masters. Ni som köpt Yoshi TRC här, vad har ni fått ge för dem? Tips på billigt ställe att handla ifrån?

Har hittat dem på ebay för under 7000 kr inkl frakt från USA men vad kan hända då? Kan de fastna i tullen här i Sverige så man blir av med dem eller måste betala en herrans massa för att få ut dem?

Kan säga såhär: oavsett om det fastnar i tullen eller inte så blir det billigare om du handlar från USA. I Sverige ligger TRC CB slip-on på ca 13800 SEK.

Köper du från motorcycletoystore så betalar du ca 6500 inkl. frakt. De har riktigt bra service via deras chat. Snacka med dem. Åker du på tull och moms landar de på ca 8600 SEK.

Har monterat mina Devil pipor nu men det kommer avgasläckage i brytpunkten mellan sliponens fäste på originalsystemet. Hur hårt kan man dra åt de där ringarna utan att förstöra hojens del från katen och upp?
:va

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!