Titta vad som kom med flygfrakt...

Nordgren skrev:
Grattis

Den som ändå fick en ny racer istället för en sur ny gathoj.

det är ju bara att sälja den, annars kan du köra std600 med den

Mr. Dante skrev:
Den slår inte min CRF50... Inte fick du någon färg på köpet heller...
Hahaha kommer och kollar lite sen..

den slår din crf50 överallt utom kanske i majornas go-cart hall

Jätte-avundsjuk-så-in-i-helvete är jag med! Grattis!
Jag vill också ha en, hur rik måste man vara?

Nu har jag kollat på de där bilderna minst 15 gånger, jäsiken vad snygg den är. Bra köp! Varför köpa något annat än det bästa? Det är något speciellt med flång nya hojar, de känns på ett speciellt sätt. I höstas provade jag Racerpelles just lagom inkörda TZ. Den hade den där speciella känslan av att allting satt där det skulle, allt var stumt, inga konstiga resonanser, inga rundslitna kanter eller något skrammel från lösa delar. Jag önskar dig mycket glädje med din nya maskin.
:tummenupp

Teddy skrev:
Nu har jag kollat på de där bilderna minst 15 gånger, jäsiken vad snygg den är. Bra köp! Varför köpa något annat än det bästa? Det är något speciellt med flång nya hojar, de känns på ett speciellt sätt. I höstas provade jag Racerpelles just lagom inkörda TZ. Den hade den där speciella känslan av att allting satt där det skulle, allt var stumt, inga konstiga resonanser, inga rundslitna kanter eller något skrammel från lösa delar. Jag önskar dig mycket glädje med din nya maskin.
:tummenupp

tackar tackar, (det känns lite som om man fått ett barn eller något med tanke på alla gratulationer), men det är en speciell känsla att ta sin nya racer ur lådan, hoppas att jag kan göra den rättvisa i år :yoparty

RS250RR skrev:
tackar tackar, (det känns lite som om man fått ett barn eller något med tanke på alla gratulationer), men det är en speciell känsla att ta sin nya racer ur lådan, hoppas att jag kan göra den rättvisa i år :yoparty

vad kostar en sådan nu :D

Mr Brownstone skrev:
Jätte-avundsjuk-så-in-i-helvete är jag med! Grattis!
Jag vill också ha en, hur rik måste man vara?

för mig är inte pengar något problem, inte för att jag har mkt utan mest för att jag aldrig har några, eftersom racingen slukar precis alla pengar som av misstag råkar passera förbi mig

Ehumm... Eeh... RS250RR, du kanske ska fundera lite på i vilken vinkel du fotograferar hojjen... På miniatyrerna såg det ut som en minimoto första gången jag kollade tråden... :rodnar

Men det var ju en schyst hoj du skaffat dig iaf. :tummenupp

Last edited:
Nickl@s skrev:
A men då var mitt paket roligare... :tungan

nicklas nicklas nicklas, din dussin hoj kan aldrig vara roligare än en riktig racer, tack för pennan dock :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT