titta hit ja med 28.000kr

Status
Ej öppen för fler svar.

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
Yamaha R1 2007
hejsan jag undrar om det är någon här som säljer någon gsxr 600 eller zx6r. jag skulle åkt och köpt en idag men det bev aldrig av, för att ja ringde upp och kolla den och den verka lite skum. de pengarna ja har är 28.500kr den som vill sälja sin hoj och göra snabb affär hör av er genast!!

M.V.H//Gabriel

TurboTorsk skrev:
hejsan jag undrar om det är någon här som säljer någon gsxr 600 eller zx6r. jag skulle åkt och köpt en idag men det bev aldrig av, för att ja ringde upp och kolla den och den verka lite skum. de pengarna ja har är 28.500kr den som vill sälja sin hoj och göra snabb affär hör av er genast!!

M.V.H//Gabriel

"men vadå jobbig :kocko "

Meningen ovan är klippt från ditt svar till mig när jag skrev till dig att jag ville ha 35000kr för min gsxr 750 99:a och du bjöd 25000kr, mindre än 2 timmar efter att anonsen fördes in.

Lycka till med köptet!

TurboTorsk skrev:

Vad FAN försöker du skriva? Gör om, gör rätt, skriv på svenska med punkter, kommatecken och allt annat man ska så det blir begripligt.

sege skrev:
Vad FAN försöker du skriva? Gör om, gör rätt, skriv på svenska med punkter, kommatecken och allt annat man ska så det blir begripligt.

Vad de gnälls... vad är det du inte förstår? Pojke vill köpa hoj för max 28papp, sen att det är lite pengar är en annan femma. Sluta hoppa på folk så fort chansen ges, blir bara sämre o sämre stämning här..tråkigt!

Det finns möjlighet att ha annonser ute på sporthoj.com. Testa de! Formulera dig ordentligt så tar folk dig på större allvar!

Köpesannonserna borde väl fungera bättre än att bli påhoppad här för att skriva illa och posta en onödig tråd :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti