Titax handtag.

Jag hade ett gruppköp på kinakopior 3ggr i fjol. alla var nöjda. tror priset hamnade runt 5-600kr/par

Ett par såna handtag landade precis i Malmö för 350:- ink frakt
Så mer ska ni inte betala och detta är från ebay.
Önskas adressen så kan jag ta det via pm:-

Okej, då förstår jag bättre.
Men lite lustigt att Mr K fixar dem för 5-600 kr per par i ett gruppköp och Tusse handlar för 350 kr per par i en enstycksaffär. Båda är kopior från Kina. Hur kan Mr K's vara 43% - 71% dyrare? Kanske lönt att titta på det innan nästa gruppköp? Det verkar lite konstigt att det skiljer så mycket.

Okej, då förstår jag bättre.
Men lite lustigt att Mr K fixar dem för 5-600 kr per par i ett gruppköp och Tusse handlar för 350 kr per par i en enstycksaffär. Båda är kopior från Kina. Hur kan Mr K's vara 43% - 71% dyrare? Kanske lönt att titta på det innan nästa gruppköp? Det verkar lite konstigt att det skiljer så mycket.

Första rundan kostade de runt 700kr. Andra och tjedje rundan blev billigare. Detta beror på att priset sjunker desto flera som säljer samma produkt. Man ska alltid kolla själv om man kan hitta billigare produkter. Mina gruppköp är aldrig garanterade billigast.

Men givetvis så tjänar jag som vanligt miljoner på mina gruppköp och allt annat jag gör. Där finns säkert folk som fortfarande tror att balen går plus :tummenupp:D:tuttar

Har fått priser från killen nu. Hans marginaler är ganska så små, men kommer man upp i 5st som ska ha så ligger priset på 600kr/par.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park