Dr.Bike
Guest
Tjena alla
Jag söker titanskruv.
Inte vilken som helst, och jag har hittat några firmor i sverige som säljer alternativt importerar. Men ingen av de jag hittat är tillräckligt kompetenta eller rättare, breda i sina respektive sortimenten, så därför undrar jag: Finns det någon titanguru här som vet/kan hjälpa mig hitta alternativt ge förslag på andra lösningar?
Jag söker vevstaksbult i titan.
Detta måste ju bara finnas. Fingängade M7 aternativt i tum.
Är det öht lämpligt med titan i vevstaksbultarna? Håller det?
Eller är det för sprött och ger sig?
I vilket fall som helst vore det en vettig och välkommen viktbesparing.
Jag har lättat och polerat ett set originalstakar, men jag var snäll så viktbesparingen var minimal, dock blev de bra. Nu är de röntgade, och magnafluxade, så då återstår bara fräscha vevstaksbult.
Jag söker titanskruv.
Inte vilken som helst, och jag har hittat några firmor i sverige som säljer alternativt importerar. Men ingen av de jag hittat är tillräckligt kompetenta eller rättare, breda i sina respektive sortimenten, så därför undrar jag: Finns det någon titanguru här som vet/kan hjälpa mig hitta alternativt ge förslag på andra lösningar?
Jag söker vevstaksbult i titan.
Detta måste ju bara finnas. Fingängade M7 aternativt i tum.
Är det öht lämpligt med titan i vevstaksbultarna? Håller det?
Eller är det för sprött och ger sig?
I vilket fall som helst vore det en vettig och välkommen viktbesparing.
Jag har lättat och polerat ett set originalstakar, men jag var snäll så viktbesparingen var minimal, dock blev de bra. Nu är de röntgade, och magnafluxade, så då återstår bara fräscha vevstaksbult.