Titan

gamle svarten

Avliden medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
GIXXER 750 -00 såld och en risig sp1:A_00 STULEN
har ett helsystem , Acrapovich i titan, som blev lite missbildat vid senaste asfaltskontrollen :3freak

det ja är ute efter: krökarna som går ut till ljuddämparen har fått sig en liten justering......och för att vara på den säkra sidan så modifierade jag bägge sidorna på hojjen! råkar ju ha utblås på bägge sidorna! :rolleyes: SP1:a.....

går det att rikta TITAN? och om det går....vem gör det? eller är det så enkelt att det får bli en smärre justering i skruvstycket i garaget?

har inga som helst utseende krav, bara skrotet passar! :D

häpåre! // Jocke

gamle svarten skrev:
har ett helsystem , Acrapovich i titan, som blev lite missbildat vid senaste asfaltskontrollen :3freak

det ja är ute efter: krökarna som går ut till ljuddämparen har fått sig en liten justering......och för att vara på den säkra sidan så modifierade jag bägge sidorna på hojjen! råkar ju ha utblås på bägge sidorna! :rolleyes: SP1:a.....

går det att rikta TITAN? och om det går....vem gör det? eller är det så enkelt att det får bli en smärre justering i skruvstycket i garaget?

har inga som helst utseende krav, bara skrotet passar! :D

häpåre! // Jocke

Är du säker på att link-pipes´n oxå är i titan? Brukar ju ofta bara vara ljuddämparens ytterhölje som är det och resten tillverkat av rostfritt.

Jag vet iofs inte hur man riktar vare sig titan eller rostfritt...

gamle svarten skrev:
Om ditt system är uppbyggt som mitt, är det bara ljuddämparen som är i titan, rören är rostfria.

Nu är väl iofs rostfritt ett ganska stelt material (har jag för mig), men det ska väl gå bra att kröka till det i garaget :va

Jåke skrev:
Om ditt system är uppbyggt som mitt, är det bara ljuddämparen som är i titan, rören är rostfria.

Nu är väl iofs rostfritt ett ganska stelt material (har jag för mig), men det ska väl gå bra att kröka till det i garaget :va

HELsystem i TITAN va det ja...... så krökarna är i TITAN! :tummenupp

gamle svarten skrev:
HELsystem i TITAN va det ja...... så krökarna är i TITAN! :tummenupp
Jag har åxå ett helsystem....så antingen har jag läst fel på produktbeskrivningen eller åxå var det inte så dyrt ändå :hihi

Spela roll. Varken rostfritt eller titan är väl ändå lika känsligt som aluminium, så det är väl bara att testa med skruvstycket?

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing