Tisdagstur 9/7

Dom blå var på hugget i dag, dom stod och väntade med lasern strax innan Vasatorp.

Men nu körde ni ju inte den vägen ut ur HBG:)

Vad händer!?

2 glidarhojar ansluter på vägen ut och hänger på ett bra tag innan dom väljer att ta en annan väg!

På vägen hem har vi en guldvinge mitt bland oss ett bra tag med frugan där bak
innan ett stopp kommer och han stannar och väntar på sina polare!

(dock körde han med guldvingen riktigt bra med en sån best måste jag säga) =)

Dom blå var på hugget i dag, dom stod och väntade med lasern strax innan Vasatorp.

Men nu körde ni ju inte den vägen ut ur HBG:)

Minst sagt att dom var på hugget:huvet

Tackar för en trevlig tur, vek av vid ljungbyhed men då slapp jag köra hem i mörker iaf. blir mörkt tidigt nu om kvällarna. Blev lite mer kostsamt än vad det brukar men va fan, man har iaf kortet kvar:)

Last edited:
Tack för en trevlig tur idag :).

Ja han med glidaren körde rätt fort ändå , skulle säkert imponera på frugan :tuttar

Japp, tack för en go tur igår! Gick ju hur bra som hälst att köra med er och era "okända" vägar... :D

Tack för att jag fick följa med på ännu en rolig runda:tummenupp

Ett mycket bra förslag av Zorken:yoparty

Japp, tack för en go tur igår! Gick ju hur bra som hälst att köra med er och era "okända" vägar... :D

Tack för att jag fick följa med på ännu en rolig runda:tummenupp

Ett mycket bra förslag av Zorken:yoparty

Bara roligt att Ni vill komma upp och gaazzaaa lite :)

Ja det var kul! Som vanligt så guidar Riddick bra! :tummenupp

\Masonit

Tack tack. Kul när det uppskattas :)

Kul också när det gamla gardet (seniorerna) dyker upp och följer med på en TT :tummenupp

Instämmer med övriga att rundan igår var extra trevlig med många kurviga avsnitt. Farbror med frugan på guldvingen kan köra vill jag lova, har kört med dem i ett tidigare liv. Tråkigt med fortkörningsböterna men skönt att korten finns i behåll. Att som lite äldre få köra med på TT uppskattas väldigt mycket. Gruppkörningarna hemma exkluderar 6:ans växel.

Back