Tisdagstur 26 Juni

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Då var det dags för TisdagsTur igen

Denna gången & kommande 4-5 TT's så kommer jag inte att kunna delta, då jag träffade Bambi på TT'n 12 Juni. Dock så kommer jag nog att dyka upp på sv iaf, så ni som vill ha glass, slå en pling :D

Men Som vanligt blir det ca: 15 mil av slingriga vägar, ett par stopp, med chans att både tanka & att fylla på vätskereserven.
Men kom gärna fulltankade, för planerna kan ändras.
Blir det många som dyker upp, så delar vi upp körningen i 2 grupper, då alla ska kunna hänga med på våra körningar

Regnar det, så spelar vi playstation istället :yoparty

Samling på posörstället Nr 1 STRANDVÄGEN

Har du inte kört med oss tidigare, så var vänlig att läs DETTA

kv.jpg

radaranim2.gif

Bifogat

• tisdag.jpg
    tisdag.jpg
    80.6 KB · Visningar: 38
Last edited:
Ja, är det bara väder till det så dyker jag upp...

"dyker upp". Ahh Haha haha ha. eh. :rolleyes:

:tungan

Trevlig runda idag. Mysiga små vägar över åsen och god espresso i Båstad! :tummenupp

Det var ett hiskelit regn vi skulade från i Munka. Och det var ett osedvanligt tvärt slut på regnandet vid varalöv. Mysko väder... :va
Nu sitter jag med en gammal whisky och kopplar av. Har precis krympt lite bilder!

Bifogat

• nyIMG_1273.JPG
    nyIMG_1273.JPG
    107.8 KB · Visningar: 58
  • nyIMG_1276.JPG
    nyIMG_1276.JPG
    79.2 KB · Visningar: 70
  • nyIMG_1277.JPG
    nyIMG_1277.JPG
    124.7 KB · Visningar: 72
  • nyIMG_1278.JPG
    nyIMG_1278.JPG
    97.6 KB · Visningar: 77
Hoppas alla kom hem med skinnställ nytvättade från flugor... :tungan

Bifogat

• nyIMG_1284.JPG
    nyIMG_1284.JPG
    82.5 KB · Visningar: 37
  • nyIMG_1281.JPG
    nyIMG_1281.JPG
    120 KB · Visningar: 46
  • nyIMG_1280.JPG
    nyIMG_1280.JPG
    111.3 KB · Visningar: 55
  • nyIMG_1288.JPG
    nyIMG_1288.JPG
    92.4 KB · Visningar: 54
Tackar för en underbar tur

Öste ju ner rejält på hemvägen men trevligt hade vi ändå :D
Lite suddiga bilder, glömde ställa in men dé får duga
PS. Rundan idag var kanon :tummenupp

Bifogat

• fika.JPG
    fika.JPG
    77 KB · Visningar: 54
  • mobbning.JPG
    mobbning.JPG
    107.9 KB · Visningar: 51
  • snackar.JPG
    snackar.JPG
    127.3 KB · Visningar: 69
  • väntar.JPG
    väntar.JPG
    74.3 KB · Visningar: 50
  • hojarna.JPG
    hojarna.JPG
    112 KB · Visningar: 51
Jobbade idag, för en gångs skull i hbg... ni såg inte en svart r.i.b. båt som lekte i vågorna utanför strandvägen? isf var det jag, borde passerat där runt samlingstiden körde 17:00-21:00
Normalt är jag i båstad, men inte just den dagen ni är där :p ..annars kunde man ju hängt på på hemvägen.

Jag var på kvällsträning på Knudan. Vi i grupp två fick ett halvtimmespass. Fem minuter innan andra passet skulle börja öppnade himlen sig. Från blått till grått på bara ett par minuter och från torrt till blött på nothing. Så det var bara att åka hem och vara nöjd, snart kan jag nog köra sporthoj ordentligt också... ;)

Hurpass bra tempo håller ni nuförtiden? Skulle man hänga med med 625:an..? Den toppar 160 right now. Hade vart skoj o hänga på... :tummenupp

Hurpass bra tempo håller ni nuförtiden? Skulle man hänga med med 625:an..? Den toppar 160 right now. Hade vart skoj o hänga på... :tummenupp

Kan ju säga att du inte kan va sämre än mig haha. Men de väntar alltid in tills siste man kommer in. Dé é jäkligt härligt nä man kärringkör i de krokiga svängarna för man vet att man é väntad där framme vid nästa korsning. Fast på hemvägen brukar dé bli motorväg och då.... :yoparty

Jo vi fick en fin tur vi med. :D Nu har man visat de "utomsocknes" vägar runt AGH-Klippan... (där förövrigt regnet skyddades av stora träd medans tjejer sprang förbi i blöta tröjor :tungan )...

Vem fasen var sisteman för resten?! :va Backspeglar... :7peta

Last edited:
Last edited:
Jag blev grymt bländad av nån snubbe (D-Dawg) med en stor jävla sol till lampa på sin hoj så jag kunde ju inte se något på flera mil, och vips så var ni väck.:D :7peta

Det var ingen på synligt avstånd bakom mig när jag blivit passerad av 4 stycken (bl.a mannen med solen). :D

Jag blev grymt bländad av nån snubbe (D-Dawg) med en stor jävla sol till lampa på sin hoj så jag kunde ju inte se något på flera mil, och vips så var ni väck.:D :7peta

Den lampan måste vara olaglig :tungan

Lite regn skadar aldrig, perfekt tillfäll att få hjälm och skinnställ rent, dessutom trillar alltid en å annan fluga av :D

Back