Tisdagstur 21 Augusti

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Då var det dags för TisdagsTur igen

Som vanligt blir det XX antal mil av slingriga vägar, ett par stopp, med chans att både tanka & att fylla på vätskereserven.
Men kom gärna fulltankade, för planerna kan ändras.
Blir det många som dyker upp, så delar vi upp körningen i 2 grupper, då alla ska kunna hänga med på våra körningar

Ni som kan ställa upp som Reisleiter, kan gärna skriva upp sig
även sistemän/kvinna behövs

---------------- Kopiera & fyll i namn ----------------
1.
2.
3.
4.
5.
---------------- Kopiera & fyll i namn ----------------

Regnar det, så spelar vi playstation istället :yoparty

Samling på posörstället Nr 1 STRANDVÄGEN Avfärd ca: 18.00

Har du inte kört med oss tidigare, så var vänlig att läs DETTA

kv.jpg

radaranim2.gif

Kvällarna kommer ju tidigare för var dag som går. För att inte spilla en massa dagsljus går färden från Strandvägen 17.45 - 17.50. Mingel och skitsnack bör vara klart tills dess. jag minglar på SV från 18.30.
De som inte vill inom stan eller får tight med tid, vi kör som vanligt via YC 18.00 där eventuell gruppering görs.

Ses på SV eller YC. :tummenupp

Kvällarna kommer ju tidigare för var dag som går. För att inte spilla en massa dagsljus går färden från Strandvägen 17.45 - 17.50. Mingel och skitsnack bör vara klart tills dess. jag minglar på SV från 18.30.
De som inte vill inom stan eller får tight med tid, vi kör som vanligt via YC 18.00 där eventuell gruppering görs.

Ses på SV eller YC. :tummenupp
Varför ska du stå där själv o mingla från 18:30?? :va
Tyvärr ser det ut att bli skitväder så jag hoppar över denna veckans TT, synd, är sugen.

Last edited:
Ni är vel inte gjorda av socker:) kommer till yc!

Man behöver inte ha det tonadeglaset på om man inte vill köra hem tidigt!!

Vädret ser inte najs ut här borta. Har ingen lust att chansa, har åkt tillräckligt i regn i år.

Trevlig tur idag!

Dock trist för dem som hade otur. :ätapiller

Två KTM-motarder och inte en droppe regn! :tummenupp

Tack för igår

När jag kom hem och såg visiret förstog jag varför jag knappt såg något på E6:an på vägen hem :hjälm

Tack för igår

När jag kom hem och såg visiret förstog jag varför jag knappt såg något på E6:an på vägen hem :hjälm

Jag trodde att det började regna strax efter segerondellen men det var nog bara en myggsvärm som bestämde sig för att dö på mitt visir.

Jösses vad mygg där var på hjälm + visir... :gnissla

:hihi

Jag fick stanna sist, för jag såg inte ett smack i mörkret och alla myggor på visiret... :gnissla

Back