TisdagsTur™ (TT) 26/7

synd vissa av er inte var med om tt rundorna för ca 2-3 år sen då va det riktigt roligt. därav man bara kör dom ibland nu........allt det här gnället och påpekande om vad som var rätt eller inte fans inte då. men men även hojfolket följer väl efter resten av världen i utvecklingen där JAG JAG e så viktigt där alla tycker man ska rätta sig efter sin åsikt där man klagar och påpekar allt som är fel......för i helvete lär er njuta av att åka hoj umgås med människorna för att ni delar ett intresse inte för att få dom att köra som just du vill. allt det där har försvunnit vet ej varför. jag väljer att köra med likasinnade puss o kram på er alla :krama

Nja. Vi har alltid haft "regler" som vi gärna ser att folk följer vid körningarna, och även förr så påpekades det när det inte gick så bra.
Men, visst det verkar ha gått utför de senaste åren. inte för att jag kört TT direkt de senaste 2 åren, men av att döma av inläggen så är det mer "gnäll" på senare tid.

Just nu är jag mest glad att jag glömde bort tisdagens TT, fast jag för en gångs skull hade tid...

Det kanske bör påpekas att vi satte upp de reglarna vi har för att minska olyckor och för att om alla följer dem så har vi alla mer kul (imho). De är inte så j--vla hårda och svåra regler att följa.
Vi hade ganska mycket olyckor ett tag, men de minskade och jag vill ju tro på att det var på grund av att vi styrde upp det hela.

:hej

Här var det mycket pajkastning :tungan:arsele:krama:banana

Haha jaja nu orkar jag inte Disskutera mer va ju inte ens med på tt i tisdags :) . Ska avnjuta bättre nöjen precis laddat ner dirty little sluts så lite popcorn mysa ner mig i soffan o dra lite i snabeln.:tungan

Det enda som var riktat till RL var att vi tappade bort honom (eller han tappade bort oss ett kort tag).
Resten är till gruppen (och idioten som kastar cyklar ;) )

Ledsen om detta uppfattades som gnäll på RL.

Du är en av dom få som verkligen lyckats skita en 5:1a i Krilles blåa skåp:D

Jag vet vad du blev upptagen i häromdan:tummenupp

Men ge upp att hävda dig här med att klanka ner på oss.

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...