TisdagsTur™ 6 Maj

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Då var det snart dags igen för TisdagsTur™ (TT)

Enligt SMHI / DMI ska det bli uppehåll & ca: 19 grader varmt på Tisdag

sydnytt1.jpg

radaranim2.gif

Som vanligt blir det ca: 15 mil av slingriga vägar, ett par stopp, med chans att både tanka & att fylla på vätskereserven.
Men kom gärna fulltankade, för planerna kan ändras.
Blir det många som dyker upp, så delar vi upp körningen i 2 grupper, då alla ska kunna hänga med på våra körningar

Samling på posörstället Nr 1 STRANDVÄGEN
Vill ni snacka lite skit, kom tidigt, för beräknad avfärd är ca: 17:45

Har du inte kört med oss tidigare, så var vänlig att läs DETTA

Ni som kan ställa upp som Reisleiter, kan gärna skriva upp sig
även sistemän/kvinna behövs

---------------- Kopiera & fyll i namn ----------------
1.
2.
3.
4.
5.
---------------- Kopiera & fyll i namn ----------------

Last edited:
Får satsa på att ta TT oskulden nästa tis då jag först kmr hem från jobb nu på onsdag.
Jag o en polare ska ut på en hyffsad lång tur på lör & sön om någon e sugen.
Lär bli Båstad - Laholm o vidare in i landet på fina små vägar.
Pm gärna om ni vill göra oss sällskap.

Trött och sliten som fasiken efter en heldag på Anderstorp, men kommer ändå :tummenupp

Ps. Gjorde av med 45liter bensin på Anderstorp :yoparty

Jag ska med!!!!! :tummenupp

Var ute en sväng i helgen:)

Bifogat

• 4.jpg
    4.jpg
    103.6 KB · Visningar: 68
Hemma hel och ren efter min andra TT:)

Sicka mcdårar det finns i HBG:tungan skrattade för mig själv flera gånger under körningen riktigt trevligt idag igen.

Krille.

Tack för ett gott gazz.

Ps. Hoppas inte customåkarnas fördomar om sporthojar späddes på annu mer idag... :gnissla

Tack för ett gott gazz.

Ps. Hoppas inte customåkarnas fördomar om sporthojar späddes på ännu mer idag... :gnissla

Last edited:
Tack för ett gott gazz.

Ps. Hoppas inte customåkarnas fördomar om sporthojar späddes på annu mer idag... :gnissla

:lol

Ingen risk på att det inte skedde... :hihi

Fick en %#%¤ riskokare som tvunget skulle rejsa mot mej på vägen hem... :rolleyes:
Inte ens en slö XR är slöare än en bil, det borde väll till och med fjortisar fatta... :gnissla

:lol

Ingen risk på att det inte skedde... :hihi

Fick en %#%¤ riskokare som tvunget skulle rejsa mot mej på vägen hem... :rolleyes:
Inte ens en slö XR är slöare än en bil, det borde väll till och med fjortisar fatta... :gnissla

Stånka är ju kung ju. skall köra ifrån er alla med radfyror nästa tisdag:tungan Hk är bara en myt. Skämt å sido är lite avis på vissa faktiskt, får be snällt hos regeringen så jag kan skaffa nått lita kraftigare till nästa sessong.

Last edited:
Tackar också för rundan!
Hann med några bilder...

Bifogat

• IMG_1051.jpg
    IMG_1051.jpg
    80.9 KB · Visningar: 76
  • IMG_1052.jpg
    IMG_1052.jpg
    79.6 KB · Visningar: 66
  • IMG_1053.jpg
    IMG_1053.jpg
    62 KB · Visningar: 76
Stånka är ju kung ju. skall köra ifrån er alla med radfyror nästa tisdag:tungan Hk är bara en myt. Skämt å sido är lite avis på vissa faktiskt, får be snällt hos regeringen så jag kan skaffa nått lita kraftigare till nästa sessong.

Anar jag viss upptrappning eller vad ?!? det e ju så här kalla kriget börja tror jag....

han har större o snabbare än jag :huvet men men

Back