TisdagsTur™ 27 Oktober

Är så gryyyymt jävla sugen på att hänga med:näsblod, men pallar inte tvätta hojen en gång till:mad: + att jag ska plocka ner den imorgon:va

Tack till BeBe och VBK, trevligt sällskap på rundan och helvete vad varmt det blev, mina däck höll på att smälta på grund av alla knäskrap. Får höja lufttrycket när det blir såhär varmt... :näsblod

Satan vad det gör skillnad när man bara är 3 i gruppen:tummenupp
Fortare och roligare än så här blir det inte:)

Tack till BeBe och VBK, trevligt sällskap på rundan och helvete vad varmt det blev, mina däck höll på att smälta på grund av alla knäskrap. Får höja lufttrycket när det blir såhär varmt... :näsblod

Som medlem i Cåbra Kai så känner jag att det e min plikt att berätta att jag mötte dessa 3 fruktade ROH riders vid Allerums golfbana, fick dessutom väja vid mötet då dem hade en snigel som låg på omkörning...:arsele:krama

Last edited:
Vad ska jag säga? Jag kan inte wiiiila, monstret toppar inte 300 men jag gillar kaffe.

Som medlem i Cåbra Kai så känner jag att det e min plikt att berätta att jag mötte dessa 3 fruktade ROH riders vid Allerums golfbana, fick dessutom väja vid mötet då dem hade en snigel som låg på omkörning...:arsele:krama
Jasså, du har du börjat spela golf igen? Var det de rutiga byxorna eller den rosa pikén som lockade...? :tungan

:krama

Fifan, den var outlaw!! :tummenupp

Last edited:

Skitsmidigt att du kan väja ut i åkern tackar och bugar men vad fan skall ni med traktorer med leriga däck på vägen att göra:huvet Jag förstår att betorna måste upp men ge fan i att dra upp lera på vägen:huvet

Ja tack för idag LADS! :D

Korta rundor m tempo e da shit...

...fick dessutom väja vid mötet då dem hade en snigel som låg på omkörning...:arsele:krama

Nej nej, ingen omkörning. Jag tänkte bara lysa upp tillvaron lite för medtrafikanterna o visa att riktiga män fortfarande tar ut o luftar hojen ibland. :rolleyes:

Sedan att man nästan blir prejad av vägen av bilister o annat fyle får man väl ha lite överseende med när de tror man upphört att existera för denna gången.

:krama

Last edited:

attachment.php

Denna som tröja tack!

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back