Tisdagstur™ 24/5

Jag som hade siktet inställt på en Ducce... Får kanske tänka om, för så knasiga är ju inte vi. :tungan :krama

Det är ni, har det gått så fel i tankesättet att man bara köper form utan funktion så är man knasig.

Trumfar och annat europeiskt hittepå till hojar borde förbjudas och det det snaraste. Bara tanken att bygga en motor med 3 cylindrar är ju så totalt fel:huvet

Låter knepigt gör dom ju också dessutom.

Den där ön har aldrig, och kommer aldrig att kunna få fram nått fordon som håller. SÅ ÄR DET BARA:fakta

Last edited:
Det är ni, har det gått så fel i tankesättet att man bara köper form utan funktion så är man knasig.

Trumfar och annat europeiskt hittepå till hojar borde förbjudas och det det snaraste. Bara tanken att bygga en motor med 3 cylindrar är ju så totalt fel:huvet

Den där ön har aldrig, och kommer aldrig att kunna få fram nått fordon som håller. SÅ ÄR DET BARA:fakta

Okej, jag ger mig. Sambon är kanske lite knasig. :D

2 cylindrar från fastlandet kan ju inte vara fel. :tummenupp
Är inte form före funktion, en viktig funktion är ju att nå ner med fötterna :gnissla

Okej, jag ger mig. Sambon är kanske lite knasig. :D

2 cylindrar från fastlandet kan ju inte vara fel. :tummenupp
Är inte form före funktion, en viktig funktion är ju att nå ner med fötterna :gnissla
Når du ner på en sån här tro! :yoparty
ducati-diavel-photo-4.jpg

Ducati-Diavel.jpg

Tänk om din man vore lika klok som dig:)
I vår familj har vi en Yin / Yang fördelning.

Tingeling är ung, snygg, smal, förståndig, ansvarstagande och mogen.
Jag är alltså gammal, ful, tjock, oförståndig, oansvarig och omogen och det står jag för!

:fyllisar "Långt nere i havet där fiskarna bor, tjocka feta fiskarna bor..." :rock

Hur tänkte du nu? :va
Tänkte o tänkte... den är ju skitfräck och har grymma pipor! :näsblod

Last edited:
I vår familj har vi en Yin / Yang fördelning.

Tingeling är ung, snygg, smal, förståndig, ansvarstagande och mogen.
Jag är alltså gammal, ful, tjock, oförståndig, oansvarig och omogen och det står jag för!

:fyllisar "Långt nere i havet där fiskarna bor, tjocka feta fiskarna bor..." :rock

Tänkte o tänkte... den är ju skitfräck och har grymma pipor! :näsblod

Som här hemma mao, Förutom att vi byter ut tjock mot "han vars ämnesomsättning bestämt sig för att äta 9ggr medans Krille bara hinner med att äta 4ggr":gnissla

:mad::mad::mad::dummer:dummer:7peta

*/ ?>
Back