TisdagsTur™ 17 Juni

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Då var det snart dags igen för TisdagsTur™ (TT)
Väderutsikterna för Tisdagen kan du se nedan

sydnytt1.jpg

radaranim2.gif

ALLA är välkomna att hänga på.

Blir vi många så delar vi upp oss i 2 grupper, en snabb & en mindre snabb. Är du ny på hoj eller inte har kört i grupp med oss tidigare, så bör ni tänka er för både en & två gånger när ni väljer grupp samt placeringen i gruppen, då tempot på de kurviga vägarna är "inspirerat".

Har du inte kört med oss tidigare, så var vänlig att läs DETTA

Som vanligt blir det ca: 15-20 mil på fina vägar, ett par stopp, med chans att både tanka & att fylla på vätskereserven.
Men kom gärna fulltankade till samlingen, då planerna kan ändras.

Samling på posörstället Nr 1 STRANDVÄGEN
Vill ni snacka lite skit, kom tidigt, för beräknad avfärd är ca: 17:45

Ni som kan ställa upp som Reisleiter, kan gärna skriva upp sig
även sistemän/kvinna behövs

---------------- Kopiera & fyll i namn ----------------
1.
2.
3.
4.
5.
---------------- Kopiera & fyll i namn ----------------

REGNAR DET, SÅ STÄLLS TT'N IN

Ja vi behöver nog inte göra något inlägg om TT längre utan vi kan göra den stånde för där har varit 63 inne nu och ingen har skrivt om dom kommer eller inte!
Blev det något TT i dag eller det var folk tomt:va

Tycker det va svagt att du inte körde idag, du har ju knappt kört nåt senaste dagarna ;)

Tycker det va svagt att du inte körde idag, du har ju knappt kört nåt senaste dagarna ;)

Jag hade kunnat köra om du hade varit barn vakt till mig :) fan tänkte jag inte på det när jag var hos dig :huvet jag hade ju bara slängt av Liz där så hade jag kunnat hämta henne sen:tummenupp

Ja vi behöver nog inte göra något inlägg om TT längre utan vi kan göra den stånde för där har varit 63 inne nu och ingen har skrivt om dom kommer eller inte!

Att ta bort den helt och hållet är kanske inte så bra för då blir det svårt för nya att få upp ögonen för TT.

Jag tycker att de som har för avsikt att köra TT den aktuella veckan skriver det i TT-tråden. Folk drar ju folk till sig och är det ingen som skrivit att man kommer kan man lätt tro att det inte blir något och själv inte kommer...

RR:s ondagsgazz är ett bra exempel. Det annonseras ut tre dagar innan så folk har tid att upptäcka det och skriva om de kommer.

TT för min del blir det inte mycket i år. MC-semester, giftermål, smekmånadsemester samt flytt gör att man inte hinner så mycket. Kanske mot slutet av augusti...

MERDE!!!... Jag e ju som de ser ut nu "fast" i Paris kommande tisdagar, säkert fram till semestern... onsdagarna med för den delen... :huvet
Hoppas Någon kan vara intresserad av en runda på t.ex. torsdagar/fredagar :va Helgerna får jag nog viga åt o få köket klart....

Jag vill utforska norra Skåne lite mer i sommar, så någon som vill haka på är ni välkomna. Vildsvinsvarning dock... :gnissla

Last edited:
Läser alltid tråden., känns bara så tradigt att varje vecka skriva nån seg ursäkt för att man jobbar:huvet ..
Men snart är det Semester så vecka 28 och framåt då jävlar kommer jag:yoparty

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back