SilverWolf
Medlem
stoppad av pappa blå som sa att jag körde föredömligt![]()
Fan tro´t

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
stoppad av pappa blå som sa att jag körde föredömligt![]()

de va juh inte för snällt.. så ni fick stå ute o frysa?????
Hel ren och stoppad av pappa blå som sa att jag körde föredömligt![]()
Fick ju ta det bästa, kaffe på skäll
QUOTE]
de e bra... va de gratis för er eller ni fick betal multum för de
de e bra... va de gratis för er eller ni fick betal multum för de
Trevligt att ni ville titta in, tyvärr satt jag och Tingeling på Jourläkarcentralen, jag har tappat 60% av synskärpan på höger öga och är strax på väg till Ögonmottagningens akutenhet för undersökning.Blev ju en nice runda, tack VBK!
Sugna på kaffe, sladdade vi in hos Maverick, men allt vi fick var denna bild.

Trevligt att ni ville titta in, tyvärr satt jag och Tingeling på Jourläkarcentralen, jag har tappat 60% av synskärpan på höger öga och är strax på väg till Ögonmottagningens akutenhet för undersökning.
Självklart hade ni fått kaffe eller te om vi varit hemma.![]()
Det hoppas jag inte heller det är, hitintills ser (ha ha ha, kul va?) det lovande ut. Skall tillbaka imorgon. Med lite tur löser sig allt med nya linser och nya glasögon. Hållet tummarna för att dom inte hittar nåt då heller, just nu ser jag inte ett skit tack vare allt de droppat och sprutat in i ögonen.Å fy fan, lycka till och hoppas det inte är nått allvarligt.

Det hoppas jag inte heller det är, hitintills ser (ha ha ha, kul va?) det lovande ut. Skall tillbaka imorgon. Med lite tur löser sig allt med nya linser och nya glasögon. Hållet tummarna för att dom inte hittar nåt då heller, just nu ser jag inte ett skit tack vare allt de droppat och sprutat in i ögonen.![]()
Det hoppas jag inte heller det är, hitintills ser (ha ha ha, kul va?) det lovande ut. Skall tillbaka imorgon. Med lite tur löser sig allt med nya linser och nya glasögon. Hållet tummarna för att dom inte hittar nåt då heller, just nu ser jag inte ett skit tack vare allt de droppat och sprutat in i ögonen.![]()

Trevligt att ni ville titta in, tyvärr satt jag och Tingeling på Jourläkarcentralen, jag har tappat 60% av synskärpan på höger öga och är strax på väg till Ögonmottagningens akutenhet för undersökning.
Måste vara det...Ett tipps köp inte tokbillig sprit![]()
fast Tingeling håller nog inte med om det Hoppas att det löser sig och att det inte är något allvarligt!
Tack för omtanken, allt tyder på att det inte är nåt allvarligare men dom ville ändå kolla lite saker till imorgon. Det är obehagligt att tappa så mycket synskärpa i stor sett över en natt. Hoppas jag bara behöver beställa ett nytt glas till mina bågar och nya kontaktlinser i slutänden.Ojdå,håller tummarna för dig o hoppas att det går bra.
Jag tror tyvärr inte det kommer gå tillbaka helt men med VBK´s kommentar i färskt minne, vad är det du har i ditt barskåp? Har varit där och slatta-tömt i din frånvaro.Iss, det låter faktiskt inte bra.
Hoppas verkligen att det går tillbaka. Håller mina tummar för dig Micke!![]()

Analysen av Il Dottore blev:
En virusinfektion som satt sig på hornhinnan som medfört att denna svullnat upp och därmed orsakat synnedsättningen, avvakta två - tre veckor och se om synen förbättras.
Kan även meddela att jag har fullt färgseende så nu slipper jag oroa mig för att tanka diesel i hojen...![]()
Eller rent av har tråkigt och tycker det är kul att slanga ur diesel från tanken. Analysen av Il Dottore blev:
En virusinfektion som satt sig på hornhinnan som medfört att denna svullnat upp och därmed orsakat synnedsättningen, avvakta två - tre veckor och se om synen förbättras.
Kan även meddela att jag har fullt färgseende så nu slipper jag oroa mig för att tanka diesel i hojen...![]()

|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |