EazyLiving
Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Jorå, du kom med, men jag lekte lite för mycket med långsamma slutartider så du blev skakig på nästan alla bilder. Ska anpassa slutartiderna för 52'or nästa gång! ;o)
Jag vill också att alla bilder ska vara "attackbilder" men det är skitsvårt att få till det på många av våra banor om man ska vara på ett säkert avstånd och framför allt inte komma så nära att man stör de som kör. Vet ju själv hur jävla dumt en del står ibland och som förare så blir man ibland lite störd av det och koncentrerar sig på fel saker. Men innan året är slut så har jag säkert en bra bild på "posören"!
Jag vill också att alla bilder ska vara "attackbilder" men det är skitsvårt att få till det på många av våra banor om man ska vara på ett säkert avstånd och framför allt inte komma så nära att man stör de som kör. Vet ju själv hur jävla dumt en del står ibland och som förare så blir man ibland lite störd av det och koncentrerar sig på fel saker. Men innan året är slut så har jag säkert en bra bild på "posören"!

Swedie skrev:2238783äh, sorry! Menade det inte så hårt och så negativt! En del blev ju bra!För att försöka göra det konstruktivt istället så, det jag brukar vilja se är mer "attackbilder", eller där man ser att det går fort. I just den vinkeln gör man inte det. Det är en sån där mittemellanvinkel.
Ser man på MotoGP och WorldSBK bilder så brukar fotografen ta med vartifrån de kommer, eller vart de är på väg, för att visualisera lite för de som tittar på bilderna. Eller om det inte är möjligt, ta med något annat i bild som kan få hjärnan att fantisera lite.
Men jag kanske bara är sur för att jag som posör inte kom med på någon av bilderna...Men det är lugnt.