Tisdagskörningarna

Däremot så tänkte jag ta upp kampen med honom om varvtider! :yoparty

Visst är det bra att ha visioner och mål men i just det här fallet känner jag att du borde sikta mot nåt mer realistiskt. T.ex glädja dig åt dom posörpoäng ditt nya skinnställ ger :whip

Jag skrev ju precis att du är helt ohotad som klubbens ärkeposör, det hade INTE vart realistiskt att tro att man kan hota dig på den fronten :arsele

Försök inte slingra dig nu...kanske om du bodde på mittsverigebanan skulle ditt varvtidsmål vara realistiskt. Nu är det bara skrattretande :hoppskrat

Spamma nu inte sönder tisdagskörningstråden mer...starta 'varvtidstråden' istället om vi ska fortsätta...

EDIT: Du kan ju inte ändra dina inlägg när man håller på och hugger tillbaka!

På tisdag är det jag som ska ha hand om körningen, förslag på körsträcka tas emot med öppna armar.

Och nej Christer, vi ska inte bara stå på kajen och visa upp oss, vi ska köra också :blah

Last edited:
Du va mig en morgonpigg en... Börjar likna en riktig pensionär :D
Jag kan inte lova något, men du kanske hinner stå på kajen en stund innan vi åker. :tummenupp
(Funderar på att öppna första ölen nu :fyllisar )

Edit. Funderade och kom fram till att jag skulle öppna den! :fyllisar

Last edited:
2 st Ume/Lycksele bor på besök i gamla hemstaden, Vilken tid ses ni vid kajen(antar jag att det är)? Hakar ev på en repa. Har aldrg kört hoj i Ume området förr så det skall bli spännande :)

Lite avis blir jag på er motorburen ungdom :tungan
Själv har jag legat på Bettnes och plågats hela dagen.. :D

Idag kommer Jocke (Motivlackad Buell) att hålla i körningen, eventuellt så blir det en lite längre tur om de som är där är sugna och om vädret tillåter.

Tisdagskörning 31/7

Vi åker från kajjen kl 18.00 för vidare färd till Bygdsiljum o deras cafe.

Väl mött:tummenupp

Ett sammanträffande av bra väder och att jag är hemma var ett tag sen. Ska nog haka imorgon!

Jag ska försöka hinna köra lite också, blir i så fall första tisdagskörningen för mig. Och sista....

Idag är det jag som chefar för körningen. Vi får väl hoppas att vädret inte blir sämre till i kväll.
Då jag tyvärr inte varit med på så många tisdagskörningar har jag dålig koll på vart ni kört tidigare. Är tacksam för ruttförslag till kvällens körning.

Wagge: Du är fortfarande välkommen att leka med oss andra med riktiga motorcyklar. :pannkyss Eller så kan du ju i alla fall kränga på dig ditt nya posörställ och stå på kajen ett tag. :arsele

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman